help meer weeen kan ik denk ik niet aan

Discussie in 'De bevalling' gestart door wendyd, 12 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyd

wendyd Actief lid

5 okt 2006
    159
    0
    0
    schiedam nederland
    hallo,op dit moment ben ik 39 en een halve week zwanger en het zit te rommelen, ik ben de slijmprop verloren en heb sinds 2 dagen weeen, vooral s,nachtst dan komen ze sneller op elkaar ik heb het ziekenhuis nog niet gebeld omdat de ween nog niet regelmatig komen, maar ze zijn wel enorm heftig. ze duren nog niet zo lang ongeveer 30 sec, maar ze doen zo enorm pijn meer pijn dan dit kan ik denk ik niet verdragen. zou het kunnen dat deze weeen al voor ontsluiting zorgen? heeft iemand dit ook zo gehad. groetjes wendy.

2. Niet meer actief

ik zou dus wel gewoon bellen.. Deze weeën kunnen voor ontsluiting zorgen. Kunnen voorweeën zijn..

Ik zou gewoon voor de zekerheid even bellen, zeker omdat je nu al roept dat je dit niet zo langer trekt. Lijkt me niet goed!

3. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Kunnen voorweeen zijn. Zelf heb ik ook al 2 weken last van voorweeen. Vandaag hebben ze gekeken en die voorweeen hebben voor 1 cm ontsluiting gezorgd. Gaat niet echt hard dus!

4. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Hoi Wendy,

Toevallig hadden we het tijdens zwangerschapsgym erover. Het kan zo zijn dat je de kop en de staart van je wee niet voelt en daardoor op de 30 seconde blijft steken.

Ik zou als ik jou was toch gewoon lekker bellen hoor! Anders ben je dadelijk misschien te uitgeput om uberhaupt nog een kind naar buiten te persen!

SUCCES!

Liefs,
    Daphne

Deel Deze Pagina