Help meiden! In een keer 9 dagen ongi?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mupkuh, 29 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey Meiden,

Ben een beetje aan het panieken op dit moment. Heb gewoon al 9 dagen bloedverlies.

De eerste 6 dagen echt de gehele dag en nu de laatste 3 dagen alleen 's ochtends of 's avonds.

Ik ben sinds augustus gestopt met de pil. Sindsdien ben ik telkens maar een paar dagen ongi geweest. Maar nu gewoon meer als een week.

Vind het wel een beetje eng eigenlijk. Misschien ben ik nu pas gewoon echt ontpilt. Voordat ik de pil slikte was ik ook altijd een dikke week ongi.

Hebben meer meiden hier ervaring mee :(:

2. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Ja hoor hier nog iemand....was dit keer 8 dagen ongesteld, twee cyclussen geleden 10 dagen. :(

3. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Echt vervelend is dat he. Maar zie dat jij ook best lange cylcussen hebt.

Ik niet die van mij zijn allemaal kort.

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Meiden, ik hoop vandaag eindelijk op een dag zonder bloedverlies.

Is er verder nog iemand die dit herkent?

5. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    ik heb deze ronde eerst 7 dagen heel licht verlies gehad en nu al twee dagen echt bloed dit is mijn derde ronde

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Misschien heeft het dan toch iets met ontpillen te maken.

Ik vind het wel een beetje eng. Omdat op internet ook staat dat als je meer dan 7 dagen ongi bent het niet goed is.

7. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    Ik was voordat ik aan de pil ging ook ruim een week ongesteld. Nu slik ik de pil al 3 jaar niet meer, maar bij mij is het ook een zootje. Ik ben wel eens 3 weken lang ongesteld geweest en dan ook niet een klein beetje, dan 3 weken niet en dan weer ongesteld. Hier word je niet vrolijk van. Ik ben toen naar de huisarts gegaan, omdat ik toen zwanger wilde worden. Ik heb homeopathische pilletjes gekregen en deze hielpen goed. Ik was toen heel snel zwanger. Na de bevalling is het een tijdje regelmatig geweest, maar 9 maanden na mijn bevalling begon het weer. Ben nu weer met de pilletjes begonnen en zit nu weer op een "normale"cyclus. Dus ik weet wel een beetje wat het is.
    Veel sterkte.

Groetjes Marieke :rolleyes:

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Dat is raar en erg lastig. Maar wat voor pilletjes zijn het?

9. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Ik ken het ook, ben eens 5 weken achter elkaar ongesteld geweest. De pillen die de dokter voorschreef (primolut), hielpen geen fluit. De rondes erna had ik steeds vóór en na mijn "gewone" ongesteldheid buin- of licht bloedverlies. Pas nu is het eindelijk weer gewoon (en nu maar hopen dat het zo blijft)!

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Chips zeg, echt geen pretje zo te lezen. Ik hoop wel dat ik vandaag weer een dag heb zonder bloedverlies. Tot nu toe wel gelukkig.

11. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    Hoi Hoi,

Je kan misschien ook een theunisbloem proberen dit schijnt ook goed te helpen bij menstruatie problemen

Groetjes Marieke.

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Dan zal ik dat eens een keer gaan halen als het niet snel over gaat.

13. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Gelukkig na 10 dagen is het bloedverlies eindelijk over. Wel groeien mijn boops ontzettend snel. Mijn lichaam doet echt zoveel anders dan afgelopen 3 maanden. Hopen dat het deze maand dan raak is.

14. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Het bloedverlies is dus helemaal niet over. Heb net even uitgeteld maar verlies van de 13 dagen al 12 dagen bloed. Lijkt mij niet helemaal goed.

15. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    Ik heb dat ook, alleen bij mij is het iedere keer normaal 5 dagen en dan 2/3 dagen niet en dan weer een dag of 5/6 heel licht. Ook geen lange cyclus ongeveer 30 dagen (hou het niet zo heel nauwkeurig bij)
    Toen ik toch bij de dokter was, vroeg ik erna en die zij dat het bij het ontpillen hoorde, en dat mijn lichaam steeds even moeite had om na de menstruatie weer op te starten zonder pil. Maar dat het verder niet uitmaakte als je ook een paar weken niet "ongesteld" bent.

16. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Dat is wel heel raar ja. Kan idd goed van het ontpillen komen. Weet je toevallig of je dan wel gewoon een eisprong hebt.

17. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    volgens mij wel ja

Deel Deze Pagina