Ik ben benieuwd hoelang het gemiddeld duurt voor je weer normaal ongesteldf ben na de pil. 28 oktober heb ik de laatste geslikt. En toen normaal ongesteld geworden Zoals jullie zien nu overtijd. Maar dat is alleen als ik er van uitga dat ik de pil nog slik zeg maar. De klachtjes zijn er wel maar hij is negatief. Dus kan het ook van de pil zijn. Hoeveel maanden duurde dit bij jullie voor je het weer werd?
3 maanden na dat ik met de pil was gestopt werd ik ongesteld. Hopelijk of je niet zo lang te wachten op je ongie maar volgens mij is 3 maanden niet eens heel lang gr vruchtje
Bij mij niet! Bij mij 1e keer na stoppen met de pil 37 dagen, 2e keer ongi na 38 dagen! Dus hoop voor jou dat je niet zolang hoef te wachten!
Bij mij vanaf de eerste maand vrij regelmatig na 25 dagen, dus geen last gehad van ontpillen ofzo. groetjes!
toen ik net van de pil af was,werd ik na 32 dagen ongestelt,tot nu toe heb ik geen vaste cyclus,ene keer 27 dagen en de andere keer 33 dagen. maar ik merk wel de laatste maanden dat ik heftig ongestelt ben,dus met veel menstruatiepijn ect. dat had ik ook voor ik aan de pil ging,dus voor mij een teken dat ik weer "de oude" ben. succes verder!
35 dagen daarna, maar heb ook een 35 dagen cyclus zonder pil dus het klopte direct weer...geen last van ontpillen...
bij mij vrij snel.. heb een redelijke cyclus.. zie onder mijn berichtje... maarrrrrrrr net helaas weer mijn duiveltjes gekregen! ben erg boosssssssss
Dus het word afwachten. Eigenlijk ben ik al aan pil begonnen zonder dat ik ongesteld was zou dat erg zijn. Heb het nooit tegen de dokter ofzo gezegd.
Ik heb 23 september de laatste pil geslikt. Daarna ben ik 2 keer na precies 28 dagen ongesteld geworden.
bij mij duurde het de eerste keer 44 dagen zoals je hieronder ziet, de tweede cyclus nu al 57 dagen maar heb wel op dag 52 een eisprong gehad dus moet nog even geduld hebben..
Ik bleef exact dezelfde cyclus aan houden als met pil, nl 28 dagen. Maar ik had voor ik ooit met de pil begon (in 1996) ook al een regelmatige cyclus. Ik kon de klok er op gelijk zetten! Ik ben half augustus gestopt en het was de derde keer 'raak'. Ben dus ook maar twee keer ongesteld geweest zonder pil, in dit millenium.
Wij zijn morgen precies een jaar bezig. Wel 1 keer zwanger geweest maar met 10wkn een miskraam. Terugkijkend op mijn cyclussen denk ik dat mijn lichaam ruim een half jaar nodig heeft gehad om alles weer goed zelf te regelen. Na 10 mnd werd ik zwanger.
Ik werd de eerste keer na 26 dagen ongi. De andere na 28 en 27 keer. Heel regelmatig eigenlijk. De eerste paar maanden werd ik maar een paar dagen ongi. Maar nu heb ik gewoon al 9 dagen bloedverlies
Ik zit nog te wachten op mijn ongi en zit nu op dag 53.... heb nog geen gevoel dat het eraan zit te komen... maar ja voel me nu ook behoorlijk ziek.. .heb een flinke griep met koorts te pakken.. overgeven e.d. dus alles behalve prettig hoop dat mijn ongi wel snel komt...