van bevruchting tot innsteling, gevoelens?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Scorpio, 1 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scorpio

Scorpio Lid

8 nov 2007
    46
    0
    0
    Hallo allemaal,

Omdat er hier op het forum zoveel meiden zijn die vanalles (mogen/kunnen) voelen, vroeg ik mij af of er iemand ervaring heeft met wat ze voelen van de bevruchting tot aan de innesteling. En wellicht de innesteling zelf.

Ik kon hier niet veel over vinden dus ik was heel benieuwd naar ervaringen van de (ex)zwangeren onder ons die achteraf zeggen; na mijn eisprong voelde ik dit of dat.

Alvast bedankt voor jullie ervaringen.

2. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Na de innesteling voelde ik de vorige keer wel het een en ander maar van de innesteling zelf heb ik echt helemaal niets gevoeld....

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Helemaal niks van mee gekregen hoor!
    en best gefocust mee bezig geweest, aangezien ik precies wist waneer het kon gebeuren, ik ben geinsemineerd.

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik heb tot nu toe altijd me eisprong gevoelt en 3x een innesteling waarvan ik 2x zwanger bleek en die 3e x is waarschijnlijk al vroeg fout gegaan.

de innesteling voelt bij mijn ongeveer het zefde als de eisprong maar dan iets heviger en het hield de helle dag aan. een beetje een zeurend en krampachtig gevoel. vanaf de dag had ik ook telkens het gevoel ongesteld te worden

5. Tessatje

Tessatje Actief lid

8 sep 2007
    191
    0
    0
    Ben ook benieuwd?

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik ben 3x zwanger geweest (3xMK) en de laatste keer had ik een innestellingsbloeding, met hevige ongi krampen. Voor de rest niks concreets gevoeld! ;)

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik hoop dat ik daar over een paar dagen antwoord op kan geven ;)

8. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik heb beide keren niets gevoeld tot pas een paar dagen na NOD, en ik was er als een havik op aan het letten! ;)

Deel Deze Pagina