Hooiii, Ik ben hier nieuw .... Ik heb vraagje...... ik zit nu in me week voor NOD... en ik heb echt sinds gister mega last van de zijkant van me borsten.... verder heel moe en ook erge hoofdpijn..... ook is me buik heel opgezwollen en ben ik beetje misselijk met vlaagen en heb ik zoooo'n erge trek... ik heb al test gedaan (iets te snel denk ik) maar kwam (natuurlijk) niks uit..... Nu wil ik graag jullie mening erover horen...... zit ik me druk te maken om niks?!? Thanksssss alvast!!!!
Ik zou je nog niet druk maken, maar gewoon je NOD afwachten. Dat je test negatief is hoeft niet per se iets te zeggen, je kan ook te vroeg getest hebben en dat lijkt me ook zo, want ik zie dat je nog een week(!) moet tot aan je NOD. Je kunt jezelf ook symptomen aanpraten... maar je kunt ook zwanger zijn.. oftewel, alles kan! Succes met wachten! Allang gestopt met de pil trouwens? Je kwaaltjes kunnen ook ontpillen zijn.
Nou ik slik gewoon de pil, maar heb hm afgelopen maand beetje onregelmatig geslikt..... niet overgeslagen ofzo... maar de ene dag in de ochtend en de andere dag laat in de avond. Daarom maak ik me ook beetje druk, omdat ik dit anders nooit heb! Verder heb ik ook nogeens sex gehad op de vruchtbaarste dag van de maand.... nu weet ik niet of dat nou wel of niets zegt bij mij omdat ik de pil slik.... maajaaaaa ik wacht het maar af
Het lijkt me dat de kans niet heel groot is dat je zwanger bent, maar ik ben geen dokter natuurlijk. Ik denk dat je het beste nog even kunt afwachten en dan over een paar dagen nog een keer een testje doen eventueel.
Ik heb zo'n beetje dezelfde symptomen, ik slik alleen de pil niet meer.... Ik hoop zo dat ik zwanger ben! Heb zulke zeren borsten dat ik me soms geen houding weet te geven. Kun je zo'n pijn jezelf ook aanpraten? We duimen voor elkaar!
Nou lijkt mij dat als je echt pijn voelt.... je jezelf dat niet kan aanpraten maaajjaaa you never know... Gister na 5 uur heel de tijd misselijk geweest.... ben om 6 uur op bed gaan liggen en er niet meer uitgekomen .... nu is gelukkig de misselijkheid wel gedeeltelijk weg, maar ik heb nog hele dag Let me know hoe het verder met je gaat! Suc6!
Ja dat dacht ik ook maar goed je hoort zulke rare verhalen. Ik moet zeggen dat het wel wat afgezwakt is maar mn bh's zitten gewoon niet lekker meer. Eigenlijk wil ik stiekem de pijn wel houden omdat ik bang ben dat nu ik niets meer voel het mssn ook niet zo is... mmm... Jeetje heftig dan zeg die misselijkheid. Ook niet fijn... Kan het echt zo per dag verschillen? xx
Hallo meiden, Wat fijn om dit allemaal te lezen, best veel herkenning. Hier mijn verhaal: Ik gebruik de nuva ring als anticonceptie en nadat ik ongesteld geweest ben heb ik de ring anderhalve week niet in gehad. Ik had het niet bij me en was niet thuis... Overal lees ik dat als je de eerste week na je menstuatie de ring niet draagt de kans op zwangerschap groot is. Dit komt mede doordat de ring weinig hormonen bevat en na 3 uur de ring niet in te hebben gehad is het niet meer veilig. Nu heb ik precies in die 1,5 week elke dag gemeenschap gehad met mijn vriend (we vinden het gelukkig niet erg áls ik zwanger zou zijn ) Ik heb nadat ik de ring toch weer in heb gebracht last van heel veel hoofdpijn, een vaag onrustig gevoel met korte vlagen van misselijkheid (maar niet heel erg) ik heb nu (een paar weken later) veel kramp in mijn onderbuik, een soort menstruatie pijn en soms pijn in me linker lies. Ook heb ik een week geleden hele zere tepels gehad. Het is nu weer normaal.. vanmiddag proefte ik een soort ijzersmaak in mijn mond. Is dit allemaal heel toevallig of zou ik zwanger zij? Zaterdag ga ik testen. WIE HERKENT DIT? Liefs Cyn..
hallo iedereen tjha daar kom ik weer die pijn aan de zijkante van de borste net alsof het trekt en zo was een teken van aan komende ongie en ook de opgeblazen buik en zo en zkers de kopijn maar jah kan allemaal anders lopen je weet maar nooit met moeder natuur succes allemaal en voor zwangere gefeliciteerd geniet er lkrr van groetjes xxx
En of ik dit herken.....! Akelig gewoon! Haha! Ook ik gebruik de nuvaring. Was in de veronderstelling dat ik hem in had gedaan; lag nl niet meer daar waar ik hem had klaargelegd,op mijn nachtkastje! Vind ik hem een week later achter mijn nachtkastje :-s Toen meteen ingedaan! Wel gesekst die week.... Nu sinds vorige week dezelfde klachten als jij! Met name mijn tepels en dat heb ik nog nooit gehad! op aanraden van de huisarts de ring er weer uitgehaald..... afgelopen woensdag. Dus ring maar 1 week in gehad! Morgen een week geleden er uit gehaald! En nog niet ongesteld. Als ik het vrijdag nog niet ben moet ik bloed laten prikken! Lijkt me sterk dat ik zwanger ben, hoe groot is de kans immers in de eerste paar dagen van je cyclus?! Is mijn lijf niet gewoon over de mik door het verwijderen?! Vanaaf een testje doen, maar ik hoor ook vee verhalen over wanneer mensen pos. testte ivm de aanmaak van HCG?! Schijnt heel wisselend te zijn?! Cyn, ik hoor graag hoe het bij jou afloopt! Gr. Kers!