Hoi hoi Ik hoop dat jullie mij een beetje op weg kunnen helpen.. ik heb al een paar dagen erg last steken en krampen in mij onderbuik ben s'ochtends ook misselijk maar ik braken kan ik niet wel het gevoel dat ik het moet gisteren erg licht in mijn hoofd alsof ik bijna flauwviel. verder ook weinig eetlust en heeeel erg moe maar zodra ik op bed lig kan ik niet in slaap komen! Ik heb normaal een plat buikje maar ik heb nu een buikje Ik hoop dat het 1 van jullie bekend voor komt en mij opweg zouden kunnen helpen Dikke Kuss
tis helaas toch een kwestie van afwachten. Als je ongesteld moet worden is je buik ook vaak opgezet en ik had ook altijd dat ik me licht in mn hoofd voelde als ik ongesteld moest worden. Maar aan de andere kant kan het dus ook betekenen dat je wel zwanger bent. spannend!
ik vind dit soort vragen altijd erg dubbel, aan de ene kant denk ik, waar wacht je op en ga gewoon een test halen want wij kunnen natuurlijk vanuit hier ook niet zien wat er is... maar aan de andere kant snap ik de bezorgdheid die je kan hebben en het gewoon ff wilt weten Maar idd afwachten of ff een test kopen, die kwaaltjes kunnen van alles betekenen... we weten natuurlijk niet of je ook kwaaltjes heb als je menstruatie moet komen dus moeilijk iets over te zeggen.. succes!
nou dat is het hem nou juist ik voel me al na me ongesteldheid zo en ik heb al een test gedaan maar die was natuurlijk negatief heel veel mensen vragen he ben je zwanger? daardoor ben ik aan het twijfelen maar ja ben echt heel erg benieuwd wat de test over 8 dagen zegt in iedergeval bedankt voor de reactie
Hoe lang ben je gestopt met de pil? Heb nog altijd last van die kwaaltjes en ben sinds augustus gestopt (maar nog niet zwanger). Lieve groetjes!
Nu heeft testen geen enkele zin want je zit nog 8 dagen voor je NOD. Dat test je zeker weten negatief. Test gewoon op de dag van je NOD nog eens en dan weet je het zeker. Spannend hoor meid!
Ik heb net zelf 2 dagen te vroeg getest en wist ergens gewoon dat ie negatief zou zijn maar kon het niet laten. De test riep me gewoon hahaha Maar ook negatief nog... Ben ook nog te vroeg haha
ja, d'r zit niks anders op dan wachten. Moeilijk is dat he, als je zo graag wilt testen? Hoop voor je dat posi is over 8 daagjes Suc6!
Hallo allemaal, Ik heb het vermoeden dat ik zwanger zou kunnen zijn. Ik heb meer dan een week last van pijnlijke tepels, rare gevoelens in mijn onderbuik, misselijk na het drinken van koffie en licht in mijn hoofd. Heel moe al rond deze tijd eigenlijk.Ik eet ook echt veel meer dan normaal en ik heb een opgezette buik, terwijl die normaal plat is, ook als ik ongesteld moet worden. Ook ben ik nog steeds niet ongesteld geworden, want toch deze week wel plaats had moeten vinden. En ik ben al geruime tijd gestopt met de pil. Niet om zwanger te worden, maar omdat ik er niet goed op reageer. Ik zeg het hier, omdat ik er simpelweg met niemand over kan praten nu. En het zit me toch wel een beetje dwars zeg maar. Misschien maar even een test gaan halen dan denk ik...
Ik heb aan de ene kant het vermoeden dat ik zwanger ben en aan de andere kant helemaal niet! Ik heb sinds zeker 1,5 week last van de het volgende - Pijnlijke borsten - Zichtbare aders op mijn borsten - Opgezette tepelhoven - Krampjes en steken in mijn onderbuik voornamelijk links - Veel moe (maar kan ook het weer zijn) - Misselijk met vlagen... Heb vorige week getest maar was negatief, was dnek ik te vroeg... ik denk dat mijn nod rond de 9e is...wat raden jullie aan? Rond de 11e testen? @Badeendje, ik zou ook gewoon even testen en mss komt er idd wel uit dat je zwanger bent!
ik zou idd even een test halen badeendje, je klinkt zwanger, maar slechts een test kan het aantonen. succes
brenda, test mee op de 12e net als ik... lekker in het weekend. Mijn nod is de 8e en ik durf niet meer eerder te testen dat is de goden te verzoeken.
Ik heb maar even een test besteld. Heb ik morgen in huis. Ongelofelijk zenuwachtig of ik zwanger ben of niet. Want de grote vraag, wat te doen als ik echt zwanger ben?
Dubbel gevoel. maar het is beter van niet zeg maar. Heb geen vaste relatie, dit is dan echt een ongelukje voor wat er dus plaats heeft gevonden tussen mijn ex en mij. Is al meer dan een jaar mn ex maar is een aantal keer gebeurd dat ik bij hem bleef 'slapen'. Ik zal het dan sowieso alleen moeten doen denk ik. Ik heb ook nog plannen om naar het buitenland te gaan een jaar. En of ik het allemaal financieel wel aan kan. En niet geheel onbelangrijk om te melden, ik ben 21. En aan de andere kant ben ik echt tegen abortus. Kan toch niet iets wat leeft zomaar dood maken?! Ik zie bij mijn zus wat voor iets moois er uit kan komen. Heb twee schatten van neefjes. Zo, dat is me weer een verhaal.
Hallo meiden, Wat fijn om dit allemaal te lezen, best veel herkenning. Hier mijn verhaal: Ik gebruik de nuva ring als anticonceptie en nadat ik ongesteld geweest ben heb ik de ring anderhalve week niet in gehad. Ik had het niet bij me en was niet thuis... Overal lees ik dat als je de eerste week na je menstuatie de ring niet draagt de kans op zwangerschap groot is. Dit komt mede doordat de ring weinig hormonen bevat en na 3 uur de ring niet in te hebben gehad is het niet meer veilig. Nu heb ik precies in die 1,5 week elke dag gemeenschap gehad met mijn vriend (we vinden het gelukkig niet erg áls ik zwanger zou zijn ) Ik heb nadat ik de ring toch weer in heb gebracht last van heel veel hoofdpijn, een vaag onrustig gevoel met korte vlagen van misselijkheid (maar niet heel erg) ik heb nu (een paar weken later) veel kramp in mijn onderbuik, een soort menstruatie pijn en soms pijn in me linker lies. Ook heb ik een week geleden hele zere tepels gehad. Het is nu weer normaal.. vanmiddag proefte ik een soort ijzersmaak in mijn mond. Is dit allemaal heel toevallig of zou ik zwanger zij? Zaterdag ga ik testen. WIE HERKENT DIT? Liefs Cyn..
Hmm oke...dat is dan idd wel een lastige situatie...maar kan je je pas druk om maken als je het zeker weet mop! En dat je 21 ben...dat maakt toch niks uit...ik ben ook 21 en wil heel graag een kleinte...al zit ik dan in een hele andere situatie dan jij! Morgen kan je dus testen?