hey hey zoals je kan zien zou ben ik een dag te overtijd. ik ben gestopt met de (nu twee maanden) en had de eerste maand bijna elke week mijn regels,nu deze maand zijn ze te laat en ik voel ook niks. wat ik wel voel is (sinds twee weken)gebroebel in de onderbuik. veel plassen en wazige oogjes(draag lenzen) hier kun je natuurlijk nog niks uithalen maar ja volgende week zal ik een test doen maar nu nog niet want ik wil geen testen blijven kopen tot mijn plas genoeg hormonen bevat. we zullen zien,oh weer gebroebel in mijn buik heel lang dit keer groetjes amy
Ik wil je niet teleurstellen hoor, maar ikzelf denk dat je aan het ontpillen bent. Aangezien je er 2 maanden vanaf bent. Groetjes Denise
het kan zijn dat je aan het ontpillen bent , maar bij mij was 2 maand na stoppe met de pil gelijk raak,, maar ja ik wil je ook geen hoop geven,, en test kan ej het vertellen, dus doe er 1tje , Vertel je het ons? Veel succes
Denk dat je idd aan het ontpillen bent, gun het je wel hoor een dikke vette posi test, maar goed dat gun ik hier iedereen die bezig is met zwanger worden. Hey enorm veel suc6, en let goed op je lichaam, schijn bedriegt iets te snel.
meid spannend hoor het kan inderdaad alle kanten op, ik was bij mijn eerste na het stoppen met de pil ook direct zwanger maar er zijn er genoeg die echt een half jaar moeten ontpillen, ik zou gewoon 1 test doen, en als het nu niets is wachten tot volgende week mocht je nog overtijd zijn Succes meid
ik heb vandaag getest..... ik ben ook 2 maanden geleen gestopt met de pil.... ik teste.... alleen een heel lich streepje.. dus geen vette streep..... Ik was ineens zooo blij, en toen dacht ik straks is het schijn...... maandag gaan ik maar weer opnieuw testen..... ik kan echt niet wachte...
asena.. hier het zelfde verhaal.. i'm confused.. Ik heb een lichte streep.. maar geen idee of het een indrooglijntje is... ik zit nog wel voor mijn NOD... ik ga maandag opnieuw testen..
jackisis, als ik me niet vergis gaat jou man toch voor een ''knipje'' een dezer dagen? ;_0 dat zou echt een stunt wezen zeg, als je dan zwanger blijkt, kun je geen foto van de test plaatsen?
mmm ja is moeilijk kan 2 kanten op gaan ! of je ben wel zwanger , of toch ontpillen ! mijn 2de cyclus was 76 dagen Hoop het eerste voor je
majkuh.... jep vrijdag 4 juli is ie aan de beurt... ik heb 3 weken geleden een MAP gehad, maar dat zat op het randje qua tijd.. het zou idd een stunt zijn.. kan ie vrijdag een 3 dubbele knoop laten zetten hahaha
ik heb geprobeerd om er een foto van te maken, maar met de flits lukt het niet vanwege tegenlicht en zonder lukt niet is het te wazig.. ik hoef m niet tegen het licht in te houden om de lijn te zien, hij staat er gewoon, maar heel licht... oehhh was het maar vast maandag haha
ik was binnan 1,5 maand na 8 jaar pil ook zwanger dus niet iedereen hoeft te ontpillen hoor! Ik heb op mn NOD getest en had een heeeel vaag lijntje, 3 dagen later heel dik! haha staat in me album
Ikke wacht nog heel even. vorige week kleine beetjes verloren, meer bruinig troep.. Vanmiddag was het even wat helder, maar daarna algauw weer bruinig.
ik heb nergens last van... ik ben al overtijd.... normaal gesproken wanneer ik ongi met worden heb ik last van rug- en borstpijn. ik heb nu alleen veel trek en dorst.......... ik kan niet wacten tot maandag om ng een keer te testen..... ik wil het zeker weten.......
haha erg he dat wachten... ieiehhhhh ga je vandaag overdag nog testen dan? ik heb me vanmorgen in kunnen houden.. en wil liever met ochtend urine testen op meer kans haha. dus ik doe het morgen ochtend weer...
Ik denk dat ik het morgen ochtend doe, maar denk dat het niet raak is, ben al een klein beetje helderrood bloed verloren, en weer wat bruinig bloed.
balen van dat heldere bloed, maar wie weet is het iets anders dan je ongie.. spannend he als je niet weet waar je aan toe bent? Ik zal voor je duimen dat het niet doorzet en dat je gewoon harstikke zwanger bent..
Hoop het ook, merk wel dingen aan me lichaam , maar probeer het te negeren. Heb ondertussen wel met mijn moeder gepraat, die had het over, dat zowel mijn overgroot oma als me oma, als me moeder bij soweiso wel 1 zwangerschap, gewoon ongi werd tijdens de eerste 2 maanden. Misshien heb ik dat geluk. Moet wel zeggen, die dingen die ik verneem is vermoeidheid, misselijk van koffie again.en op een 1 of andere manier, smaakt me peukie niet meer zo, zit nu op 4 per dag , en denkt dat het nog minder gaat worden
Dat zou geweldig zijn.. ik hoor het idd ook wel eens dat mensen nog gewoon ongie worden tijdens de zwangerschap.. en over het roken.. tja dat alleen maar mooi toch>>? ik rook gelukkig niet..