net te horen gekregen dat we weer een jongetje krijgen Meisjesnaam waren we al uit. Dan zou het Levi en Fenna worden. Maar de jongensnaam. Zooo lastig. Manlief vind Noah leuk, ik vind Finn leuk. Maar dat wordt het beide dus niet Graag tips Levi en .....
Ik ken serieus wel 3 Levi's die een broertje hebben wat Noah heet, blijkbaar een veelvoorkomende combinatie.
Ravi Xavi Yari Senn Kay Luke Dex Axel Timo Marijn Dane Just/Justin Evan Fabian Sam Sem Quinn Pepijn Noud Jens Thijmen Jort Stan Sil Sid Roan Menno Jonah Joas Vince Milan Hidde Lars
Ik ken een tweeling, 2 jongens met de namen Levi & Joas, Joas vind ik er erg mooi bij passen!! Levi & Abel, Alex, Aron, Axel, Dani, Ferre, Hugo, Juda, Kian, Mika, Nino, Olaf, Otis, Quint, Roan, Stian, Sven, Tias, Tibo, Tibor, Vigo, Zino
Ja die vind ik ook erg leuk! Mijn man is wat moeilijker qua namen Ik ben trouwens mamaL, zit nu onder mijn oorspronkelijke naam
Misschien: Dani Alec Vigo Sam Mink Stan Lasse Ravi Jonah Milo Senn Ben Aron Pim Eden Silas Timo Stef Flynn Ole Pol
Levi & Bram Levi & Joris Levi & Vigo Levi & Tim Levi & Thom Levi & Tygo Levi & Jack Levi & Brent Levi & Pepijn Levi & Dave Levi & Daan
Levi en... Aaron / Aron Abel Alex Arthur Axel Bas Beau / Bo, Bodhi Ben, Benja Bjorn, Björn Boaz Boris Bram Brent Bruce Bruno Cas, Casper Chris Daan, Daniël Dean Devin Dex, Dexter Dion Duco, Duuk Dylan Ezra Faber Fabian Fedde Felix Fender Ferre, Ferron Filip Finn, Flynn Florian, Floris Hessel Hidde Hugo Ivan, Ivar Jake James Jasper, Jesper Jelle, Jelte Jelmer Jens, Jent Jesse Jilles Jim Joas, Joah Jochem Joël Jonah / Jona, Jonas Jonathan Joppe, Jop / Job Joris Jorn, Jort Jorrit Julan Julian, Juliën, Julius Jurre Justin Kai Kian Mart Mats / Mads Max, Mex Mels Menno Merijn Mick Midas Milo Morris Nathan Niek, Nick Niels Nino Noam Noël Nolan Noud Olaf Omar Oscar Otis Otto Owen Quin, Quint, Quinten Raf, Rafael / Raphael Ralph Rense / Renze, Renzo Rick / Rik Rico Riv / Riff Roan Ronin Ruben Ryan Sam, Sem Seb / Sepp / Sep, Seppe Sef / Zef / Seph / Zeph / Sev / Zev Sen / Senn Siem Sil, Silvan, Silvijn Silas Simon Stan, Sten Stef Stijn Sven Teije Teun Thijs, Ties Thom / Tom Thomas Tibbe Tiemen Tijmen / Thijmen Tijn, Tijl Tim Timo, Timon Tobias, Toby Tristan Tygo / Tycho Vico, Vigo, Viggo Victor Vince Wes, Wessel, Wesley Wouter, Wout Xander Youri Zeger
Levi & Roan Levi & Sepp Levi & Sem Levi & Tobias Levi & Kyran Levi & Diaz Levi en Noah is ook erg mooi, maar Noah is wel een erg populaire naam op het moment. Dat zou voor mij een reden zijn om daar niet voor te kiezen, maar wie weet maakt dat jullie niets uit!