Bij ons ligt het voor 99% zeker vast... Voor een meisje zijn we het eens... Julie. Voor een jongetje wil steven de naam Joran En ik wil de naam Tiago. Steven wil echt niets weten van de naam Tiago
als 1 van de 2 een naam niet mooi vind kun je het beste gewoon op zoek gaan naar een nieuwe naam! persoonlijk zou ik de naam Joran nu echt niet geven! Tiago vind ik wel leuk, maar je kunt iemand niet dwingen een naam leuk te vinden. het moet toch een naam zijn die jullie allebei leuk vinden!
Joran zou ik indd ook niet zo snel nemen nu.. Gewoon opzoek naar een naam die jullie beide leuk vinden!
Als jouw partner niets van de naam Tiago wil weten dan zou ik het gewoon even laten rusten, misschien denkt hij er later anders over. En Joran, tja.... uuuuhhhh.... nee..... :thumbdown:
Joran? Poeh, nee dat zou ik écht niet doen. (En de naam vind ik eigenlijk ook niet mooi) Tiago is ook niet mijn smaak, maar leuker dan Joran! Ik zou inderdaad nog even verder brainstormen over andere namen. Het is wel zo fijn dat je een naam kiest die jullie beide leuk vinden.
Ooohja, nu begrijp ik het... Ik moest al even denken waarom iedereen joran op dit moment niet goed vind... Maar dat komt door die zaak met die zekere van der sloot... Ik begrijp jullie best, maar ik woon in België, en hier word niet zoveel van de zaak gesproken... Maar ik denk dat ik net als jullie in nederland moest wonen ik ook radicaal nee zou zeggen tegen de naam Joran. Maar toch bedankt voor jullie leuke reacties...
ik vind Joran ook mooier... ja ik snap jullie reacties wel op de naam maar zo zijn er nog een hele boel namen waar vast een verhaal aan vast kan zitten...
Ik vind Joran veel mooier dan Tiago! En inderdaad hier in België associeer je die naam niet direct met die zaak... Maar het is jullie kind, jullie moeten een naam kiezen waar je alletwee gelukkig mee bent! Veel succes!
Ik vind Joran ook beter dan Taigo. Ik ga hier heel eerlijk zijn en hoop niemand te kwetsen, maar ik vind Taigo eigenlijk een dierennaam...
Vind Joran ook mooier. Maar misschien toch eens verder kijken naar een naam die jullie allebei mooi vinden. V.b.
Joran? hhaha kijk je af en toe het nieuws? het is een hele erge mooie naam, maar echt leuk is het niet om gelijk geassocieerd te worden met Joran van der Sloot. En ookal is het in Belgie niet zo'n hype, ik zou het toch niet doen. Tiago is niet helemaal mijn smaak. hoe spreek je het uit?
Ik vind Joran (of Yoran?) leuker dan Tiago. Maar ik zou niet, niet Joran kiezen ivm Joran vd Sloot hier in NL. Er zijn toch ook genoeg mensen die hun kindje marc/mark genoemd hebben na 'de zaak, Dutroux'? Zo kan je bij elke naam wel een negatief aspect gaan zoeken. Maar als jullie "elkaars" naam niet leuk vinden, zou ik gewoon alletwee de naam wegdoen, en een nieuwe naam gaan zoeken. Misschien kun je de eerder bedachte namen nog gebruiken voor 2e en 3e naam?
Ik vind Yoran of Joran super leuk en zou hem zeker doen en dat er nu een debiel in het nieuws is die ook zo heet laat me werkelijk koud. Volgend jaar kent niemand hem meer maar dan heeft mijn zoon wel een prachtig enaam! (ja wij willen ook Joran, maar doen het w.s. om een andere reden niet).