Help!! Meisjesnaam kiezen.. Chloë? ?

Discussie in 'Babynamen' gestart door Mara13, 2 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mara13

Mara13 Lid

2 dec 2015
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Mara13, 2 dec 2015
    Laatst bewerkt: 2 dec 2015
    Help! 26 weken zwanger maar we vinden een meisjesnaam kiezen zo ontzettend lastig!!
    Onze lijstjes :

- Philou
    - Esmay
    - Solveigh
    - Avalyn
    - Chloë
    - Novi/Nova
    - May
    - Lorèn

Op t moment heeft Chloë de voorkeur... maar uitspreken als Klowie. Klinkt dat niet hard, en vinden jullie dat een logische uitspraak? Wordt het niet Klootje als t verkort wordt, of gepest met Klojo o.i.d.? En is t voor de uitspraak duidelijker om Khloë te schrijven, zodat men niet Glowie zegt? Of vinden jullie een andere naam veel mooier? Alvast heel erg bedankt voor t meedenken!!

2. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Of je gepest wordt weet je nooit.

Chloë vind ik de leukste naam uit je rijtje samen met May. De rest is absoluut niet mijn smaak.

3. misa

misa Niet meer actief

Ik vind het een prima naam en ik zou het ook zo uitspreken. Het is niet een hele zachte, lieve, schattige naam vind ik. Maar wel een duidelijke meidennaam. En qua pesten vind ik te ver gezocht. Als ze willen pesten, zoeken ze wel iets. ;)
    Van jouw lijstje vind ik Nova, Novi en Philou het leukst.

Verder:
    Zoë
    Feline
    Phileine
    Indy
    Elena
    Loïs

4. Oliviafaye

Oliviafaye Fanatiek lid

13 nov 2013
    2.268
    208
    63
    Vrouw
    Utrecht
    Chloë vind ik leuk, wel geschreven met een C.
    Pesterijen bij deze naam verwacht ik echt niet, zou mij daar niet druk om maken!

Nova, Philou en Solveigh vind ik ook erg mooi en Mae vind ik ook leuk(May vind ik minder speciaal).
    De rest vind ik niet zo leuk, te gemaakt denk ik.

5. Boommm

Boommm Niet meer actief

Vind Chloë leuk, Khloë vind ik heel lelijk geschreven.

Uit je rijtje vind ik Novi en Philou ook leuk.

6. Mara13

Mara13 Lid

2 dec 2015
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties! Misa de namen die jij noemt heben ook op t lijstje gestaan en vind ik ook erg leuk!
    Dit bevestigd mijn gevoel een beetje... nu partnerlief nog overtuigen. Mijn eigen 1e keus was Philou, maar dit deed vriend aan doctor Phil denken:$

7. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Chloe met puntjes op de e (zit op de telefoon) vind ik wel mooi. Mijn 2e keus zou zijn Esmay.

Deel Deze Pagina