Help! 26 weken zwanger maar we vinden een meisjesnaam kiezen zo ontzettend lastig!! Onze lijstjes : - Philou - Esmay - Solveigh - Avalyn - Chloë - Novi/Nova - May - Lorèn Op t moment heeft Chloë de voorkeur... maar uitspreken als Klowie. Klinkt dat niet hard, en vinden jullie dat een logische uitspraak? Wordt het niet Klootje als t verkort wordt, of gepest met Klojo o.i.d.? En is t voor de uitspraak duidelijker om Khloë te schrijven, zodat men niet Glowie zegt? Of vinden jullie een andere naam veel mooier? Alvast heel erg bedankt voor t meedenken!!
Of je gepest wordt weet je nooit. Chloë vind ik de leukste naam uit je rijtje samen met May. De rest is absoluut niet mijn smaak.
Ik vind het een prima naam en ik zou het ook zo uitspreken. Het is niet een hele zachte, lieve, schattige naam vind ik. Maar wel een duidelijke meidennaam. En qua pesten vind ik te ver gezocht. Als ze willen pesten, zoeken ze wel iets. Van jouw lijstje vind ik Nova, Novi en Philou het leukst. Verder: Zoë Feline Phileine Indy Elena Loïs
Chloë vind ik leuk, wel geschreven met een C. Pesterijen bij deze naam verwacht ik echt niet, zou mij daar niet druk om maken! Nova, Philou en Solveigh vind ik ook erg mooi en Mae vind ik ook leuk(May vind ik minder speciaal). De rest vind ik niet zo leuk, te gemaakt denk ik.
Vind Chloë leuk, Khloë vind ik heel lelijk geschreven. Uit je rijtje vind ik Novi en Philou ook leuk.
Bedankt voor jullie reacties! Misa de namen die jij noemt heben ook op t lijstje gestaan en vind ik ook erg leuk! Dit bevestigd mijn gevoel een beetje... nu partnerlief nog overtuigen. Mijn eigen 1e keus was Philou, maar dit deed vriend aan doctor Phil denken