Vind je het niet erg dat het zo op Nivea lijkt? Liva vind ik veel leuker en ook goed bij Dani passen.
Kijk ik heb nog een week en ja eerlijk ik heb meer aan positieve reacties dan aan dit soort zeg dan liever niet mijn smaak.
Als je alleen maar positieve reacties wil dan heeft het natuurlijk ook geen zin om hier om meningen te vragen Mensen hebben bepaalde associaties en liever dat je daar nu van bewust bent of je dat vervelend vind dan wanneer het kindje al is geboren. Verder ben ik het volledig met nijna eens.
Iedereen mag natuurlijk haar mening geven ook ik met alle spanning nu die ik in mijn lijf heb voor de naderende bevalling en de lichte twijfels die ik had/heb. Dit topic heeft me het laatste zetje te geven en heb mijn beslissing genomen. Bedankt allemaal
Dani hoor je ook niet heel vaak vind ik en is ook een leuke naam. Lijkt ook op Danio, lekker belangrijk als je overal rekening mee moet houden... Niva is ook prima! En net even origineler.
Misschien had je dan beter kunnen vragen wie Niva allemaal heel leuk vinden. Nu zeg je zelf dat je twijfelt en vraag je om suggesties. Dus ik geef alleen mijn directe associatie aan met die naam. Ik zeg niet dat ik het een lelijke naam vind of een belachelijke keuze of zo. Dat je zo lelijk reageert is een beetje jammer. Fijn dat je er uit bent en succes met de laatste loodjes.