Hoi dames, onze zoon heet Jayden en we krijgen nu een dochter. We denken aan de naam Vajén/Fayenne/. Welke schrijfoptie vinden jullie mooier???? Esmée staat ook hoog op ons lijstje, dus twijfel twijfel! We willen ook nog een tweede naam omdat onze zoon dat ook heeft. Dus suggesties zijn meer dan welkom!Liefs Elisah
Vajén en Fayenne zijn voor mij twee totaal verschillende namen en niet twee schrijfwijzes van één naam. Sowieso al het verschil tussen de f- en de v-klank, maar voor de eerste zou ik vajeen zeggen. Door dat streepje op de e. Als je dat als korte e wilt laten klinken moet het streepje de andere kant op. è En bij Fayenne zou ik het -enne ook uitspreken. Als je esmee ook leuk vindt, waarom dan niet Fayenne Esmee. Overigens is er bij esmee geen streepje op de e nodig, het is al een lange e-klank, maar misschien vind je dat mooi. Dat kan natuurlijk.
Het streepje moet ook die andere kant op Maar dat is mening van jou dat het 2 totaal verschillende namen zijn. Voor ons niet en dat is het belangrijkst. Mij gaat het om een mening van de schrijfwijzes! En bij Esmèe vind ik het streepje mooier idd.
Fayenne vind ik leuker. Vajen is gewoon een verzinsel van mensen die last hadden van de origineelspelleritis. Vajen verhoudt zich tot Fayenne zoals Sjonnie zich verhoudt tot Johnny. Als je Esmee ook mooi vindt, waarom dan niet gewoon de twee namen die je mooi vindt bij elkaar? Dus Esmee Fayenne of Fayenne Esmee.
Orgineelspelleritus, hahahaha. Ben het helemaal met je eens. Als ik je reactie vind ik leuk kon doen had ik dat gedaan, Hahaha
Ik heb bij beide namen een heel ander gevoel al spreek je ze hetzelfde uit. Maar ik vind ze wel goed klinken ze bij Jayden. Ik dacht aan deze namen: (Of is dat de verkeerder richting)? Gwen Zoë Chloë Tess Liz Liv Lynn Caitlin Jill Jessica Jennifer Amy
Jayden en Vayenne! super leuk idd ook omdat ik iemand ken die een zoontje en dochter heeft die ook zo heten past echt leuk bij elkaar
Zoë en Chloë vind ik ook erg leuk maar mijn man niet. Lynn stond ook op ons lijstje. Vond zelf Chloë-Lynn en Noë-Lynn erg leuk en eens wat anders maar dat gaat hem dus niet worden, haha.
Jayden en Fayenne ,.. Leuk Fayenne Esmee Fayenne Mara Fayenne Silva Fayenne Maé Fayenne Milou Fayenne Vera
alicia britney chelsey cheyenne demi desteney evi felicia ivana jeslynn jioya julia kyara kelsey kaylee lana luna lina lara mila noa romy stacey zoë