Otte.... Klinkt net als Lotte zonder L. Dus voor een meisje vind ik het niets. En voor een jongen vind ik het ook niet leuk. Dan eerder Otto, maar ja dat vind ik eigenlijk ook niets.
Ik zal er heel erg aan moeten wennen, maar de naam op zich is erg leuk! Denk dan wel voor een meisje.
Ik vind het Soewieso een meisjesnaam, totaal niet voor een jongen. Denk aan een meisjesvariant van Ot. Ik vind Otto voor jongens dan leuker. Ik vind het geen ouderwetse naam en ik vind hem wel leuk.
T klinkt alsof er iets mist. De naam is niet af. Het doet mij denken aan Otje. Je weet wel dat meisje van de film en het boek.
Ja ik vind het ook wel wat hebben. Ik moet wel meer denken aan een jongensnaam. Ik denk dat dat komt door OT
De naam Otte is niet echt mijn smaak maar vind het meer een jongensnaam maar klinkt inderdaad wel een beetje als lotte met een ingeslikte L Het is wel apart, dat vind ik dan wel weer leuk
Ik vind het een meisjesnaam en eigenlijk wel leuk Een aparte naam waar je snel aan gewend bent, leuk.
Ik zal echt denken ze hebben een letter vergeten de L . Maar opzich als je het een paar keer achter elkaar zet . Klinkt het eigenlijk wel erg leuk . Wel voor een meisje
Vind het wel leuk klinken, maar miste inderdaad in eerste instantie de L van Lotte. Maar Otte klinkt eigenlijk ook best grappig. Vind het wel echt een meisjesnaam. En niet ouderwets. Otha vind ik ook oke. Zou voor een jongen absoluut niet voor Otte kiezen, vooral vanwege de meisjesnaam Lotte. Dan liever Ot, Otto / Otho, Otis / Otus, Otso of Olle.