1. Noor en Jill (LEUK!) 2. Noor en Sophie (LEUK!) 3. Noor en Fay (LEUK!) 7. Noor en Saar (Wel oke) 8. Noor en Maud (Wel oke) 9. Noor en Nikki (Wel oke) 4. Noor en Claire (Wel oke) 5. Noor en Malou (Wel oke) 6. Noor en Tess (Wel oke) 10. Noor en Nena (Wel oke) 11. Noor en Chloe (Wel oke) 12. Noor en Nienke (Wel oke) 13. Noor en Minke (Niet mooi) 14. Noor en Indy (Niet mooi) 15. Noor en Abby (Niet mooi) 16. Noor en Bo (Totaal niet mooi, ik vind Bo een hondennaam ) 17. Noor en Bente (Totaal niet mooi)
Van de namen uit jullie lijstje vind ik Tess, Maud en Bo heel leuk bij Noor. Fay en Jill vind ik ook erg leuk, maar wat minder goed bij Noor passen. Stoer en krachtig.. wat denk je van 'Fem'..??
Hallo allemaal. Bedankt voor het meedenken! We hebben inmiddels een lijstje, met heel veel twijfels, maar deze namen vinden wij leuk : Nikki Ninthe Indy Nynke Fem Tess Roxy Suus Wat denken jullie, bij Noor . . . Groetjes Linda.
Indy / vind ik niet bij noor passen Sophie / leuk! Nikki / mwa niet echt Tess / leuk! Abby / niet leuk Bente / te vaak gehoord Maud / mwa niet echt Bo / stoer en toch lief Chloe / vind ik niet bij noor passen Minke / leuk Claire / mwa niet echt Fay / leuk, maar wel populair Nena / te apart voor bij noor Jill / gaat wel Malou / leuk, Manou vind ik ook wel leuk Nienke of Nynke / niet ect Saar / niet leuk
Nena hadden wij eerst voor onze dochter maar het was hem net niet dus hebben we er D.ena van gemaakt. Voor de 2e staat Abby ook op de lijst, en Maddy. Wat vind je van Tara? Noor en Tara.
Hahah toen ik Noor las, dacht ik direct Saar! Maar dan krijg je toch een beetje het jut en jul effect. Ik zeg Maud
Deen of Deenn is dan ook wel leuk hé of Frans natuurlijk En deze naam vind ik serieus leuk: Russ of Russell. Haha Noor, Brit, Fin, Deen, Frans en Rus hihi
Haha dames, dit is pas nummer twee Daar blijft het voorlopig ook bij We hebben een keus gemaakt en roepen het telkens tegen elkaar, een beetje eraan wennen . . . Nu moeten we ons niet verspreken, want dat zou niet leuk zijn . . . We zijn eind januari uitgeteld, dan horen jullie de namen! Bedankt en groetjes, Linda.