Hoi allemaal , Wij verwachten in Juli ons meisje , en nu hebben wij natuurlijk al een lijstje met namen maar we komen er nog niet uit dus ik wil hem graag aanvullen. Wij hebben wel een 1 must : het moet echt een internationale naam zijn ivm uitspraak schoonouders / familie / vrienden uit het buitenland. Inmiddels ben ik er al wel achter dat dit niet de makkelijkste opgave is haha. Aantal voorbeelden van ons lijstje : - Malin - Chelsea - Jenna - Elisabeth (Lizzy / Liz) Qua lengte / lettergrepen verder geen wensen , de voorkeur gaat wel uit naar een naam die niet in een top 3 staat. Hij hoeft dus niet populair te zijn (liever niet dan wel ). Verder zijn alle tips welkom natuurlijk!!
Ik zal je even mn dochters namen via pb sturen. Hier ook internationale namen gekozen ivm familie en vriendenkring
En gemengd stel (zij is Amerikaanse) dat wij kennen hebben een dochter Elise (zijn spreekt het op zn Engels uit als Elies) in Nederland ook geen probleem. Zelf vind ik Josephine heel mooi. Ook internationaal. Succes met kiezen!
Ashley Eden Lindsey Candice Carly Indy Demi Paisley Mandy Neomi Noraly Vienna Jamely Jackie Faith Jade Joëlle Harper Scarlett Summer Zoë Jolie Riley Chloé Angel Hope Amy Lexi Lacey Yentl Melody Avery June Julie Kaylee Caitlin Marly Charlie Emily Teagan Tamsin Peyton Emerald Daisy Pixie Kenzi Luna Sadie Grace Jada Nikki Gina Bodil . Brooklyn Abbey Dawn Mavis Angie Roxy Beryl Lilly Aubree Brianna Bliss Jamie Oaklyn Jasmin Kyra
Mabel Orphee Hailey Syrah Tara Maely Ella-June Yarelle Pippa Jailey Ashley Alize Zenna Lexa Mano Zia Macy Bailey Vesper Sophia Donna Sephora Luiza Viola Phara Sienna Kaylie Isis Chayenne Trixie Moon Neva Alison Sharon Ayline Oceane Alexa Zoey Savannah Shirley Evita Thelma Roxan Chanel Tiffany Kendra Belle Jayda Violet
Phoebe Alana Shannon Danee Vanity Milena Aurelie Madison Allison Victoria Melissa Gabrielle Christel Mylène Paige Amber Muriel Leyla Lorena Elenore
Thanks dames , er zitten een paar leuke originele namen tussen die we zeker op ons lijstje kunnen gaan zetten
Laat je vóór het beheer je topic dichtgooit nog weten of het een naam uit één van deze suggesties geworden is (en welke dan )?
De grootste kanshebbers waren Hailey Lauren Chloë. Dit zijn ook de namen die het erg lang hebben volgehouden op onze lijst hihi. Op dit moment staat onze favoriet in geen van de posts ook niet in de openings post