Ik ben meer dan een jaar gestopt met de Pil, in het begin heb ik getemperatuurd, na een half jaar was men cyclus zo regelmatig dat ik hiermee gestopt ben. Ik voelde ook altijd men ei en 15dagen later werd ik ongesteld. Tot vorige maand ik 3dagen te vroeg ongesteld werd, en ik had men ei gevoeld en we zaten er nog maar 12 dagen er van... Dus ik terug men thermometer boven gehaald en weer beginnen temperaturen. Men ei weer zoals altijd op dag 17 maar gisteren daalde men temperatuur om vandaag ongesteld te worden (Ik zit nu 13dagen na men ei). Ik vind dit zo vreemd, Men cyclus en vooral men luteale fase is zomaar ineens 3dagen korter. Ik dacht dat dit laatste altijd hetzelfde bleef, of ben ik hier mis in? Is er nog iemand die dit heeft meegemaakt?
Mijn cyclus is niet echt regelmatig maar volgens mij hoeft je LF niet altijd hetzelfde te zijn. Aan mijn temperatuur en eisprong volgens ff, kan ik zien dat ik een keer een LF van 16 en een keer van 17 dagen heb gehad. Afgelopen keer had ik er een van 12 dagen.
je cyclus kan soms van slag raken door spanningen stress ziekte,mijn cyclus is altijd 28 met op dag 15 mijn ei en de afgelopen 2 cyclussen was t ook wat anders je hoeft je er niet perse zorgen om te maken succes
langs de ene kant vind ik het wel niet slecht dat hij ineens 3dagen korter is, een cyclus van 32dagen duurde altijd zo lang hé. Ik zal het even moeten afwachten dat het nu zo blijft of niet...