Hoi dames, Wilde jullie dit niet onthouden al weten velen van jullie dit misschien al wel. Vl heeft op internet zitten speuren en heeft ergens gelezen dat paranoten de vruchtbaarheid van de man kan bevorderen. Deze zitten in sommige notenmixen en zijn ook zo te koop bij oa de tuinen. Wie weet heeft iemand er nog wat aan, wij gaan het in ieder geval proberen. Baadt het niet...
Pompoenpitten wordt ook gezegd, geen idee of het waar is. Hier ligt het probleem bij mij dus vl doet niks speciaals behalve voor de IUI zijn staaltje leveren.
paranoten hebben (ik dacht als enige) natuurlijk radio activiteit radium in zich en grote hoeveelheden selenium, dus vergeet niet om het met mate te eten!
En werkt dat? Hebben jullie nog een zaadtest moeten laten doen? Ik ga naar een accupuncturist en die heeft voor mijn ventje testos compositum voorgeschreven. 1 tablet per dag en zo 75 te nemen. Is ook iets homeopathisch, kan dus helemaal geen kwaad. Van zodra we de resultaten hebben en blijkt dat daar een probleem zit dan gaan we dat uitproberen.
Voor ons heeft het geholpen. Manlief is van 700.000 zaadcellen naar 7 miljoen zaadcellen gegaan. Ik zeg niet dat het komt door die tabletten, maar we gaan er zeker niet mee stoppen! Ook de gyn raadde ons aan om er vooral mee door te gaan. Baadt het niet, dan schaadt het niet!