Hm balen meis ...en raar ja Ben bang dat het dan idd niet goed is.. Maar wat je zegt apart dat je voor de bloeding nog negatief testte en daarna licht positief Schiet mij maar lek...
Morgen hcg prikken. 1 keer zegt natuurlijk nog niet zoveel maar de gynaecoloog wilt graag weten hoe het zit. Bij mijn vorige zwangerschap was een sterke verdenking van een mola zwangerschap. Patholoog kon het toen niet met zekerheid zeggen maar vandaar dat ze nu wel extra waakzaam zijn.
Hier juist een andere ervaring (wil geen valse hoop geven hoor maar wel even delen met je) 17 jaar gelden zwanger geworden door de pil heen en de eerste 2 maanden gewoon netjes gestopt met de pil in de stopweek en verloor gewoon bloed 3 stop week beetje bloed toen een test gedaan omdat ik me raar voelde die was positief. Meteen afspraak gemaakt bij de verloskundige en na een echo bleek ik 3 maand en 5 dagen zwanger te zijn. Heb toen een gezonde zoon op de wereld gezet 😀 Het kan dus 2 kanten opgaan ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt heel veel sterkte gewenst in elk geval.
Fijn dat ze je goed in de gaten houden! Ik heb onlangs iets soortgelijks gehad. Ik werd op 8 dpo ongesteld, niet getest hoor, dacht gewoon game over. Maar toen ik tien dagen later nog vloeide, toch maar een test gedaan. Die was licht positief, in de dagen daarna liep het zelfs wat op. Op hcg geprikt en idd, dat was aanwezig maar te laag voor een goede zwangerschap. Dus het kan wel dat er iets zat maar dat het niet goed ging, ik snap ook nog steeds niet hoe ik ruim na start ongesteldheid nog oplopende testen had.
Wondertje fijn om te horen zeg. Natuurlijk ben ik realistisch en kan het haast niet goed zitten, dit soort verhalen put je wel even hoop uit! Kris81: goed om te weten dat ik niet de enige ben. Had jij ook echt helderrood bloedverlies? Het is zo dun.. alsof ik in m'n vinger heb gesneden. Geen slijm achtig substantie zoals ik gewend ben. Als het fout zit hoop ik maar dat m'n lichaam het deze keer wel erkent en niet vrolijk doorgaat met hcg produceren. Vorige keer zat ik op het randje om aan de chemo injecties te moeten dus die schrik zit er wel in.
Dat kan ik me voorstellen. Hartstikke eng zo'n mola zwangerschap. Ik was gewoon hartstikke ongesteld, dat is bij mij een mix van alles haha. Maar ik bleef vloeien, heel lichtjes, toen menstruatie al voorbij was. Ik hoop voor je dat het niet weer iets akeligs is.
Het streepje lijkt iets breder te zijn maar wel echt nog een schaduw streep. Krijg t niet goed op de foto nu zonder daglicht. Vandaag echt veel bloed verloren, helderrood en heel dun dus denk dat het mis zit. Hopelijk morgen wat meer duidelijkheid
Ja leuk is anders inderdaad... net bloed geprikt. Krijg aan het einde van de dag de uitslag dus hou jullie op de hoogte!
Uitslag bloedtest binnen.. helaas nog niet veel duidelijkheid. Mijn hcg was 19. Erg laag, maar wel in de lijn van een prille zwangerschap volgens de gynaecoloog. Ze kon er op dit punt weinig van zeggen of het goed of fout zat, maar in combinatie met het vele bloedverlies moest ik er wel vanuit gaan dat het niet goed zat. Precies wat ik zelf dacht dus.. maandag weer prikken en dan zal het waarschijnlijk bevestigd worden. Op de vraag waarom eerst negatief testen en pas tijdens het bloeden positief konden ze me niet echt antwoord geven. Vonden ze daar ook erg vreemd maar kon toch wel eens voorkomen. Enerzijds blij dat m'n lichaam het deze keer zelf lijkt op te lossen (als t hcg tenminste weer daalt) anderzijds wel erg cru dat het weer niet blijft plakken... al met al, m'n gevoel zegt dat t fout is, maar helemaal zeker weten we t nog niet. To be continued....
Heel herkenbaar, bij mij was er een hcg van 22 toen, ook te laag. Gek he, bij mij konden ze die oplopende testen ook niet verklaren. Rare lichamen 😂. Hopelijk heb je snel duidelijkheid!
Klopt inderdaad. Het gekke is dat ik me ondanks de bloedingen wel ook zwanger voel. Maar realistisch gezien... hij moet toch verdomde stevig vast zitten wil het deze waterval overleven Ik test op advies van de gynaecoloog dit weekend gewoon verder. We gaan uit van het ergste, dan kan het alleen maar meevallen.