Dat klopt, maar het kan gewoon goed zijn hoor, echt waar, ik heb het zelf ook gehad, dus het kan gewoon beiden kanten op gaan.
Happyjoy, ik ken je nog vanuit het begin maart topic. Wat naar dat jr nu zo in onzekerheid met zitten. Hoop dat er toch een klein wonder gebeurd en dat het anders snel duidelijk is dat het helaas toch weer mis is gegaan. Ik blijf af en toe even spieken. Knuffel
Lief al jullie reacties! Ik verbaas me er zelf over hoe rustig ik eigenlijk ben eronder... heel apart. Vanmorgen weer getest en voor m'n gevoel loopt ie op. Is zo lastig te beoordelen omdat de rest natuurlijk flink ingedroogd is
De laatste is indd nog niet opgedroogt maar zie er toch wel goed uit. Ik blijf voor je duimen meis dat het goed mag blijven gaan 🍀
Naar aanleiding van m'n testen heb ik dat zelf ook wel... maar het bloedverlies was echt extreem. Lopen de testen bij een miskraam normaliter direct af of duurt dat even?
WoW jeetje wat een onzekere situatie! Al moet ik eerlijk bekennen dat ik de testjes ook op zie lopen, dus wie weet!! Ik duim heeel erg voor je mee!
Ja maar als je een miskraam zou hebben dan zouden de testen lichter moeten worden en bij jou is dat niet t geval want t is andersom..ze lopen juist op..afwachten super spannend
Spannend, ziet er goed uit, bij mij vm was een dag later de test wit, ik denk daarom dat je gewoon zwanger bent. Voorzichtig gefeliciteerd
Hmm ik begin heel voorzichtig hoop te krijgen. Toch hou ik in m'n achterhoofd dat met zo'n bloeding het haast niets kan zijn. Iedere keer lijkt het bloeden af te nemen maar nu net toch weer flink felrood met wat stolsels. Stom dat je gewoon geen zekerheid hebt.
Wil je geen valse hoop geven maar ik had dat bloedverlies ook aan het begin van mijn zwangerschap. Het resultaat ligt nu heerlijk boven te slapen.
Ik verloor ook heel veel bloed en heel veel stolsels. Inclusief buik en rugkrampen. Dacht gelijk dat het over was omdat mijn vorige miskraam ook zo begon. Beeb kan nu elk moment komen. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik zal voor je duimen!
Kijk dat geeft wat hoop! Ook echt veel meer bloed dan je gewend was? Ik vind het gek dat het bloed zo super helderrood is. Krampen heb ik niet echt.. heel af en toe ff
Wat ik nu zit te denken he nu ik het helemaal lees...misschien "was" je zwanger van een tweeling, en is er 1 daarvan afgestoten door je lichaam? Dat zou op zich een verklaring kunnen zijn in mijn ogen... Ik blijf voor je duimen!
Tja wie zal het zeggen.... Er zit niets anders op als afwachten denk ik . Met het mega bloedverlies denk ik dat het fout zit, met de oplopende test van vanmorgen denk ik dat het goed zit. Zwaar in tweestrijd dus Wel super lief hoe jullie meedenken en duimen. Doet me echt goed!