Help! Menstruatie en toch positief testen???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Happyjoy, 28 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Helaas kun je nu even niet meer idd, wachten op maandag eerst maar.
    En alle opties openhouden nog.
    Voor nu is enkel wat afleiding wellicht hetgeen wat je kan gebruiken

2. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Test van vandaag is gelijk aan die van gister. Het bloeden stopt iedere keer rond 18.00 uur en begint vanaf 08.00 uur weer in alle hevigheid. Zo wazig dit

3. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Had het inmiddels geen knaltest moeten zijn als het wel goed zou zitten?

4. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Nah weet ik niet hoor, verdubbeld pas om de dag.
    Dus vandaag en gister zal idd niet veel verschillen.
    Denk echt dat je morgen meer zekerheid zal hebben.

5. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Ik vind het twijfelachtig! En dat bedoel ik niet lullig!
    Maar ik heb bij mijn meiden nog nooit een knaller van een streep gehad..

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nee, want eergisteren had je een HCG waarde van 19, dat betekend dat het nog niet mogelijk is om een knaltest te krijgen ;) Waar nu naar gekeken wordt is of hij gaat stijgen. En ik vind je testen echt wel duidelijker worden, al gaat het langzaam.

Heb je een idee van wanneer je ovulatie geweest zou kunnen zijn? En op welke cyclusdag, gerekend van je vorige menstruatie (vorige maand dus) zou je nu moeten zitten?

7. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Pfff wat een mindf*ck zeg! Ik denk dat ik het hcg prikken ga proberen te rekken tot dinsdag of woensdag (als ik dat vol houd!) Ik ben bang dat maandag misschien te snel is en er dan weer zo'n twijfelachtige uitslag uit komt waar je niets mee kunt.

8. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Ik had na de curretage mijn eerste menstruatie na 34 dagen. Deze keer is de bloeding gestart op dag 29 dus dacht ik in eerste instantie; dat is netjes! Ik zou nu op dag 35 zitten. Ik denk mijn eisprong gevoeld te hebben tussen dag 14 en 17, heb toen wat buikpijn gehad.

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Vaak is de pijn die je voelt niet de eisprong zelf, maar de laatste groeispurt, de eisprong die is dan vaak iets later. Als ik dan uit zou gaan van cyclusdag 17 (maar kan ook best 2 dagen later de eisprong geweest zijn) zit je nu op 18 dpo, wat dus ook best 16 dpo zou kunnen zijn.

Dan kan de HCG van 19 op 16 dpo (of evt 14 dpo) helemaal zo vreemd niet geweest zijn ;)

Vooral omdat je wel echt een oploop in de testen ziet zou ik nog even hoop houden hoor. En ja, die bloeding kán betekenen dat het niet goed is, maar kan net zo goed een pseudomenstruatie geweest zijn.

Ik heb 5 mk gehad, en bij mijn vroege mk liep het HCG héél snel weer terug en was echt geen oploop te zien.

10. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Dankjewel voor het meedenken allemaal. Zo lief.. zo slopend dit. Moet het gewoon ff van me af schrijven. Een vriendin waar ik het aan verteld heb vond het ook veel te snel weer na de curretage, logisch dat het fout ging. En bedankt, daar heb ik inderdaad veel aan.. not.

11. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Hmmm dat is niet het antwoord wat je hoopt of wilt horen.

Lekker van je afschrijven! Opkroppen helpt ook niks!
    En gewoon naar je gevoel luisteren!

12. Leenmv3

Leenmv3 Lid

28 jul 2011
    12
    0
    1
    NULL
    NULL
    Fijn zo'n vriendin :(
    Niet erg invoelend.

Je nieuwste test is die helemaal rechts? Dat vind ik een knaltest!
    Wat raar van je bloedingen. Ik dacht ook aan vanishing twin.

Sterkte met deze situatie. Wat een onzekerheid voor jou! (L)

13. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Nou het lijkt erop dat we een stukje duidelijkheid krijgen nu. De meest rechtse test is van vanmorgen en die is in mijn ogen beduidend lichter als de rest. Laten we dan nu maar hopen dat m'n lichaam deze keer alles zelf oplost. Ik bloed nu al 7 dagen. Iemand een idee hoe lang zoiets duurt?

14. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Was een stille meelezen en had gehoopt dat je testen zouden oplopen. Die van vandaag is niet meer goed te zien. Denk idd dat het niet goed zit. Sterkte hopelijk heb ik het mis

15. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Bij mijn vroege mk teste ik steeds erg licht positief, niet echt oplopend.
    Tot ongeveer dag 3 toen liep hij op en teste ik in 1 keer ook positief met cb digitaal. En 3 dagen eerder was die nog negatief.
    Helaas denk ik dus dat je het rest heg heb uitgeplast. In je urine is het pas veel later dan in je bloed. Het kan dus heel goed zijn dat de testen eerst oplopen tijdens het bloedverlies en daarna pas aflopend.
    Sterkte.

16. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Ik hoop dat t dan maar gauw achter de rug is en dat m'n lichaam zelf alles opruimt nu. Hopelijk gaat voor mij dan het gezegde 3 keer is scheepsrecht op. Noemt men dit nu een miskraam of een biochemische zwangerschap?

17. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Biochemische zwangerschap.

18. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Hmm ik had anders gehoopt! Sterkte en hopelijk 3x is scheepsrecht!

19. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wat jammer, hopelijk inderdaad 3e keer scheepsrecht, veel sterkte

20. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Lijken idd toch af te lopen :(...heb je nog bloed laten prikken?

Deel Deze Pagina