HELP, menstruatie of Pseudo-menstruatie?

Discussion in 'Zwanger worden' started by italia, Sep 25, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. italia

italia Lid

Jun 5, 2012
    23
    0
    1
    NULL
    NULL
    #1 italia, Sep 25, 2012
    Last edited: Sep 25, 2012
    Hallo,

Ik ben sinds juli gestopt met mijn pil en heb altijd tijdens mijn menstruatie de 2 eerste dagen enorm veel pijn(ook toen ik de pil nam) vorige maand na 32 dagen Ongi geworden en natuurlijk veel bloed verlies en veel krampen. Ik heb zodanig veel krampen dat ik de 2 eerste dagen Perdo Femina moet slikken tegen de pijn.

Nu moest ik vrijdag ongi worden(32 ste dag) maar was dit niet ik heb niet direct een test gedaan omdat ik niet weet of ik een regelmatige of onregelmatige cyclus heb. nu het rare is dat ik zondag (dag 34) de hele dag door donker donker bruin verlies had, niet veel maar moest wel inlegkruisje gebruiken. Ik heb nog nooit zo donkerbruin verlies gehad en dan gisteren (maandag dag 35) donkerrood bloed verloren dus dacht je menstruatie maar had totaal geen krampen gewoon niets en verlies was ook veeeeeel minder dan ik gewend ben op mijn 1ste dag van een gwone menstruatie en nu ben ik dus de 2de dag van 'menstruatie' en het is zo goed als gestopt met bloeden.

Ik heb op het internet iets gelezen over pseudo-menstruatie maar weet nu niet wat ik hierover moet denken? zijn er hier mensen die ideeen of ervaringen hebben met mijn situatie?

zou ik dan toch zwanger zijn?

2. italia

italia Lid

Jun 5, 2012
    23
    0
    1
    NULL
    NULL
    Niemand een idee?

3. jenn88

jenn88 Niet meer actief

nee ik heb echt geen idee, ook niet veel info als je het googled??
    srry dat ik je niet verder kan helpen

4. italia

italia Lid

Jun 5, 2012
    23
    0
    1
    NULL
    NULL
    hey,

bedankt voor uw reactie, heb het al gegoogled en het enige dat ik vond dat zou kunnen zijn is pseudo menstruatie of late innesteling maar wil mij ook niets wijmaken, mss binnen 2 dagen toch eens testen dan weet ik het zeker...

Share This Page