Hoi damens.. Heb normaal een cyclus van 28-29 dagen max 30. 20 september was de eerste dag van m'n laatste menstruatie. Hoe bereken ik wanneer ik het vruchtbaarst ben? En vanaf wanneer kunnen we vrijen om het te proberen? Xx
Ik zou gewoon proberen met ovulatie testen. Ben zelf al een jaar bezig en heb gemerkt dat mn eitje toch iets later springt als de berekeningen. En met zo'n test zit je er toch het dichtst omheen.
maak een banner geeft mooi aan wanneer je ongeveer vruchtbaar bent hierboven kun je erop klikken...is heel makkelijk
Hoi, Meestal zo'n 14 dagen na de eerste dag van je laatse menstruatie! En dan een paar dagen ervoor ben je al vruchtbaar! Je kunt het waarscheinlijk ook wel merken dat je afscheiding wat dunner en doorzichtig wordt! Liefs
Ik zou even ovulatietesten proberen. Ik heb mijn ei meestal dag 20 op een cyclus van 28 dagen, dus al die standaard berekeningen heb ik niks aan Het vruchtbaarste ben je 1 dag voor je eisprong.
Hier mijn eisprong op dag 23 in een cyclus van 30 dagen. Dus ik zou zeggen: ovulatietesten. En wat ook een duidelijk teken is:Cervixslijm.