Ik ben vorige week ongesteld geworden. Tenminste dat dacht ik... Voelde me vandaag raar, misselijk, pijnlijke borsten en mijn temperatuur is telkens 37 graden. Nu wilde ik mezelf alleen maar even dingen uit mijn hoofd halen, dus heb een zwangerschapstest gedaan. En nou staan er twee strepen! De ene is wel lichter dan de controlestreep, maar hij staat er duidelijk. Ik heb hem in mijn album gezet. Kan een test ook weleens positief zijn als je niet zwanger bent. Of kun je een dag of 2 een bloeding hebben als je toch zwanger bent. Ben zo bang dat ik nu blij ben met een dooie mus en me vergis. En ik kan niet nog eens plassen want hoef niet en ga zo met vriendinnen stappen. Dus kan morgenochtend pas weer. Hoop dat iemand mij kan helpen.
ik heb wel eens verhalen gehoord van vrouwen die de eerste maanden nog een paar keer ongesteld zijn geweest tijdens zwangerschap, dus het kan wel.. Het kan ook zijn dat je een vroege miskraam hebt gehad en dat je nog wat hormoon in je lichaam hebt.. Ik zou volgende week nog een keer testen.. succes!
Vroege miskraam lijkt mij vrij onlogisch. Heb vorige week (dag voor bloeding) ook getest en toen was hij negatief. Dus dan had hij dan toch ook positief moeten zijn. Toch?
Volgens mij ben je hartstikke zwanger en ja dan kun je gewoon ongesteld worden ( of een innestelingsbloeding gehad hebben) dus bij deze een voorzichtige felicitatie!
ik heb hier ook gelezen dat je nog een bloeding kan hebben. Zou je eens op moeten zoeken (zie menu). de test is in ieder geval harststikke positief. Gefeliciteerd.
De test is positief hoor! Als je twijfeld, ga even langs de huisarts. Alvast een voorzichtige felicitatie.
Ik wist niet dat je al daarvoor getest had.. Vandaar dat ik dacht dat het een vroege MK kon zijn.. Ik testte zelf pas bij 5 dagen overtijd positief, dus het hoeft niet altijd zo te zijn dat je op je NOD al positief test.. Maar als ik als eerste al zei, het komt vaker voor dat iemand nog ongi wordt als ze zwanger is.. Dus ik duim voor je dat je inderdaad gewoon lekker zwanger bent!
Jannes, dat zou geweldig zijn voor je ! Ook van mij alvast een voorzichtige felicitatie. Mocht het zo zijn, dan geef je mij ook een beetje moed. Heb zojuist een ongi van circa 1 dag achter de rug. Ja, ja, het was wat (maar niet heus). Ga mezelf de kop nog niet gek maken, maar ik had eigenlijk dezelfde vraag als jij. Ben blij dat jij hem gesteld hebt. Ik heb alleen nog niet getest. Dat ga ik pas eventueel doen als mijn NOD op 11 december enige dagen verleden tijd is. Heb mijn onderstaande banner al wel aangepast voor de volgende ronde. Je moet natuurlijk wel op de hoogte blijven van je vruchtbare dagen..... Groeten!
Ik had vorige week negatief getest en bloeding en dus ging er vanuit dat het niet zo was. De test straks was alleen om de hoop uit mijn hoofd te halen. En dat ik me bepaalde symptomen niet moet inbeelden. Ga nu de stad in met vriendinnen (voor de zekerheid maar geen alcohol) en dan morgenochtend weer testen. Hou jullie op de hoogte. Bedankt voor alle reacties!
Ik zie je foto... Die streep is lekker dik hoor.. Kan niet anders dan zwanger zijn hoor,. Dus inderdaad laat die drankjes maar staan
Ik ben ook gewoon 'ongesteld' geweest hoor Het was echter niet zoals mijn normale menstruatie en het was 2 daagjes (ofzo, herinner het me niet zo goed) vroeger dan de datum waarop ik normaal ongesteld moest worden.. Ik heb geloof ik met 10 dagen overtijd getest en ik was hardstikke zwanger Resulaat ligt in haar bedje te slapen hihi..
Mijn schoonzusje heeft ook een paar dagen een bloeding gehad, dacht ook dat ze ongesteld was geworden, maar bleek dus ook zwanger te zijn. Dus ik denk dat ik je toch echt mag feliciteren
Die test op de foto ziet er inderdaad heel erg raak uit ! Dus het zou misschien voor mij deze maand ook nog raak kunnen zijn ? Mmmm...... leuk, maar nog maar even rustig afwachten en pas eventueel testen ruim na mijn eigenlijke NOD. Maar kan je die nep-ongi ook een paar keer krijgen terwijl je eigenlijk al zwanger bent ? Want 35 dagen geleden was ik ook maar 2 dagen ongesteld. Beide keren met veel minder bloedverlies dan dat ik eigenlijk gewend ben van toen ik de pil nog slikte. Of blijkt nu dat mijn eigenlijke natuurlijke cyclus gewoon zonder veel bloedverlies verloopt. Ik gebruik wel teunisbloemolie capsules om mijn hormonen / menstruatiecyclus een beetje rustig en regelmatig te krijgen. Kortom gewoon nog even rustig afwachten.....
Heeej Jannes.. Ja dat kan zeker wel.... heb het toevallig afgelopen dinsdag nog met de gyn over gehad. Je hebt wrs geen menstruatie gehad, maar een doorbraakbloeding, die ontstaan vaak vanwege het hoeveelheid hormonen (veel) Misschien toch ff langs de ha voor een echo?(zodat het in ieder geval niet een miskraam is)
Als ik me niet vergis zou bij een EVT mk ook je temp moeten dalen hoor, als je temp al die tijd hoog is gebleven geef ik je een goede kans dat je echt bezwangert bent! Ik wacht nog even met feliciteren....
hey meid heb je niet gewoon innestelbloeding gehad ofzo volgens die test ben je hartstikke zwanger dus wat mij betrefd hartstikke gefeliciteerd hoor
Voor mij ziet dit er ook erg zwanger uit... Ik wil je vast voorzichtig feliciteren en aanraden om even met je verhaal naar de HA te gaan. Niet bellen, maar langsgaan, zodat ze nog even kunnen na-testen.
Dat ziet er inderdaad als zwanger uit!Een voorzichtige felicitatie.Ik ben na 10 dgn overtijd en veel symptomen die ik nooit heb ook ineens ongesteld.Alleen blijft ook de temperatuur hoog.Had je erge last van je ?