De tests uit de webshop. Even een vraagje...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mariekje, 22 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Hoi iedereen,

Ik had even een vraagje aan alle meiden hier, die uit de webshop van deze site testen heeft besteld.

Ik lees allemaal goede reacties hoor,

Maar nu is mijn vraag, welke van de testen beviel het beste?

Ik koop nu steeds bij de etos, maar dat word geloof ik een dure hobbie, die krengen zijn niet goedkoop en ik weet niet hoelang het nog duren gaat.

Groetjes Marieke

2. Ik heb een paar maanden terug de midstreams besteld, maar verder nog geen, dus geen vergelijkingsmateriaal.

3. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Ik bestel altijd dipstick, volgens mij zijn ze allemaal hetzelfde, het ligt eraan wat jezelf handig vindt.
    Ik heb ook wel eens casettetesten gehad maar als je die openmaakt dan ligt er gewoon een stripje in net als de dipstick.

4. mamavanmerijn

mamavanmerijn Actief lid

12 okt 2006
    298
    1
    0
    ik had een aantal dipsticks gekocht en gebruikt en die waren goed. Heb nog wel een aantal dagen later nog een CB digitaal gedaan voor de zekerheid.

5. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik ook de dipstick , de goedkoopste. Is prima bevallen.

6. jetteke

jetteke Bekend lid

21 apr 2006
    989
    0
    0
    overijssel
    Ik heb ook de strips gehad. Goedkoop en toch ook wel gemakkelijk. Je moet alleen even je urine opvangen...

7. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    De stripjes van deze site. Prima, gebruiksvriendelijk, gewoon wat urine opvangen en even de strip erin houden. Drie voor 6 euro, da's beter dan eentje voor 7 euro bij de drogist!

Goeie service, want besteld en zeer snel ontvangen!

8. Niet meer actief

Heb er laatst 3 gekocht, 3 voor E 4 geloof ik....

Heb ze niet geprobeerd nog....

9. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Ik had de midstreamtesten, handig in gebruik en testen al vroeg positief (ook wel eens handig als de laatste 2dgn wachten je te lang duren)
    Ik heb voor de zekerheid na het posi testen nog wel de predictor gehaald omdat na het positief testen met midstreams de test wat vervaagd dus onbruikbaar worden voor in een plakboek.

10. SandraB

SandraB Actief lid

8 sep 2006
    359
    0
    0
    Ik heb van die striptesten van 3 voor E 4,00. Ik vind ze heel handig in gebruik, hoop nu alleen nog op een positieve test ;)

Deel Deze Pagina