HELP: menstruatiebloeding - nu week later positieve test?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jannes, Dec 8, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Wat een poppetje!

Durf het gewoon niet te geloven, omdat ik bang ben morgen teleurgesteld te worden. Dus wellicht wel zwangerschapshormoon, maar dat bloeding wellicht toch betekende dat het afgebroken is. Maar ja, dan ruim een week later nog zeer positieve test?

Of dat ik stomme zwangerschapstesten heb die ovulatie meet. Er gaan allerlei theorieen door mijn hoofd. Dus ben blij dat de verloskundige aangaf dat ik morgen al kan komen.

Mijn vriend gaat mee, want die heeft ook nog echt bevestiging nodig.... die durft echt nog niet blij te zijn. Hij wil het zo graag en is bang dat hij nu blij is om niets...

Ben al anderhalf uur op mijn werk en er komt niets uit mijn handen!

2. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    3,931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (Belgiƫ)
    zit hier met hetzelfde (hoop ik)
    ben ook maar een kleine twee dagen ongesteld geweest. het kwam zelfs 2 dagen te vroeg. het was helemaal geen gewone ongi. voor de rest voel ik niks buiten wat moe. dus ik ga deze week ook een keer testen voor de zekerheid.

3. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    Jannes,

Ik hoop het voor je meis, ben ook erg benieuwd naar wat je morgen te horen krijgt!
    Ik had deze maand ook echt het gevoel zwanger te zijn, 6 dagen over tijd en 3 keer negatief getest... toen toch ongi geworden... 3 dagen! normaal 8! waarvan maar 2 dagen echt bloed.. vind het ook echt raar maar heb totaal geen symptomen, doe dus ook maar geen test, durf niet! 3 terleurstellingen in een maand is genoeg...
    jij veel succes en ik duim voor je!
    ik snap dat je er niet teveel op wilt hopen hoor, prima toch, als je morgen positief nieuws krijgt kun je nog lang lang lang genoeg heel blij zijn!

4. Zena

Zena Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    2,428
    0
    36
    nou Jannes, jij hebt meer geluk dan ik hoor. Ik ben net bij huisarts geweest en ik ben echt niet zwanger, ondanks mn positieve testen. Nou moet ik er wel bij vertellen dat dat om de romed midstreams gaat en dat ik nu overal lees dat die niet betrouwbaar zijn. Helaas...Maar jij hebt ook nog met cb getest, dus bij jou zal het zeker wel waar zijn. Dus meid, gefeliciteerd!

5. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Tjonge wat een domper! Ik ken die testen niet. Gebruik zelf die van deze site (zijn die wel goed?) en inderdaad een clearblue test. Maar wie weet zaten die er ook naast hoor. Ga er straks nog een kopen, weer van een ander merk. Niet dat ik morgen voor niets de VK lastigval.

Heb je bij de huisarts nog een test moeten doen? En die was negatief?

6. Zena

Zena Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    2,428
    0
    36
    Ja de test van de huisarts was negatief. Ik was zo blij dat ik die positieve testen meegenomen had, kon hij in ieder geval zien dat ik echt niet gek ben!
    Moet eerlijk zeggen dat ik er wel rekening mee gehouden had, omdat ik ineens allemaal negatieve dingen hoorde over romed. Maar goed, daar zit je dan met je positieve testjes in je hand.
    Maar ik weet zeker dat t bij jou wƩl goed zit hoor, want jij hebt verschillende testen gedaan en die gaven allemaal positief aan. Ik had alleen romed gedaan.

7. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Nou dat ze die dan nog verkopen. Slecht hoor! Gelukkig had je er al een beetje rekening meegehouden.
    Heb net ook even zitten googlen op het merk van deze site en daar zijn de meningen ook over verdeeld. Maar ik heb die ook al ooit gedaan toen het echt negatief was en toen verscheen er niets.

Maar ik ga er toch nog even een van een ander merk kopen en morgenochtend doen. Dan kan ik morgenmiddag met een gerust hart naar de VK.

8. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    even inbreken hoor sorry, maar misschien heb je er wat aan, ik lees vaak hier dat de test van kruidvat heel gevoelig is... misschien heb je er wat aan..

9. troela

troela Actief lid

Nov 30, 2006
    226
    0
    0
    catering
    oi oi

ik heb dus hetzelfde probleem, welke klachten heb jij allemaal.
    en hoe zit het eigenlijk met de stand van de baarmoeder, is die laag, hoog open dicht en hoe kun je dat het beste te weten komen?
    ben nu alweer misselijk en zoo moe

hoop dat je een antwoord heb

groetjes

10. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Heb niet echt klachten. Ja voel me na het eten misselijk, maar wellicht beeld ik me dat gewoon in. Verder ben ik moe... maar dat ben ik normaal ook na het werk (drukke baan).

Het enige dat ik heb, is een soort menstruatie-achtige pijn. Niet heel pijnlijk. Zeurderig gevoel.

Maar moet zeggen nadat ik las dat er ook testen zijn die positief aangeven terwijl je het niet bent, ben ik ook niet heel gerust meer.

Als ik jou was, zou ik er gewoon in de loop van de week een testje tegenaan gooien.

11. troela

troela Actief lid

Nov 30, 2006
    226
    0
    0
    catering

ik heb ook niet echt pijn, wel andere ongie zoals te lezen in mijn ander bericht en nu ook zeurderig gevoel ne wel pijn bij menstruatie, steken in mijn zij enzo, ben zo bang daT T NIET ZO IS al heb ik gevoel steeds van wel. wel heb ik nu al gelijk weer slijm, niet superveel maar wel wat, niet wit mar gewoon doorzichtig slijmrig, mijn baarmoeder zit hoog volgens mij en is open, kan dit kloppen?

12. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    O dat weet ik niet. Zou niet weten hoe een baarmoeder moet staan of hoe je dat kan voelen. Sorry, wellicht ergens terug te vinden op de site.

13. Zena

Zena Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    2,428
    0
    36
    Jannes, succes morgen bij de vk!

14. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

Nov 30, 2006
    2,450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Suc-6 meid morgen!

Knuffelssss

15. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,356
    0
    0
    Jannes de eerste positieve test (2 dgn voor nod)die ik deed kwam van de site, daarna 1 van de drogisterij (eigen merk)op NOD ook posi,
    en predictor ook positief 1 week na 1ste test, 3 dagen later heeft de huisarts ook nog maar getest om het hellemaal zeker te weten en ook positief. (heel wat getest ja!)

Maar die van de site zijn dus gewoon goed hoor!

16. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Nou dan ga ik er straks gewoon nog een doen (wordt de 5e) en als die ook positief is, moet ik maar gewoon geloven dat ik zwanger ben of in ieder geval ben geweest.

Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte! Zo fijn dat je het op deze site kunt delen. Buiten met mijn vriend heb ik het er met niemand over gehad. Als ik het namelijk tegen iemand vertel, moeten het absoluut eerst mijn ouders zijn.

17. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Gisteravond Etos test gedaan.... ook positief.

We zijn heel benieuwd wat we straks te horen krijgen, maar we houden rekening met eventueel afgebroken zwangerschap door twee dagen bloeding. Heb dag daarvoor wel negatief getest, maar wellicht was HCG toen nog niet hoog genoeg.

Allemaal duimen om 17.10 uur!

18. Moonie

Moonie Fanatiek lid

Oct 19, 2006
    1,070
    0
    0
    Ik duim voor je...

19. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    spannend Jannes, enne... blijf positief! ik hoop het voor je echt waar, ik denk aan je om 17:10! ik hoop dat je het vanavond nog even laat weten...

20. daphnation

Oct 4, 2006
    58
    0
    0
    receptioniste
    Terneuzen
    Ik duim ook voor je Jannes,

je bent het gewoon echt hoor, anders is het echt niet 5 x positief!
    Gefeliciteerd en geniet er lekker van hoor...

Gr. Daph

Share This Page