Zou het gewoon inderdaad testen. Dan weet je het zeker en kun je het van je af zetten. Anders blijf je toch maar twijfelen. En ik ben blijkbaar het levende resultaat van dat het kan!
ik hoop dat het bij mij ook positief mag uitdraaien. ben de laatste dagen wel wat moe maarja dat kan door vanalles zijn. normaal heb ik altijd de dag voor ongi kniepijn (is raar weet ik hihi) en dan sta ik met ongi op. gisteren had ik kniepijn maar er is nog niks te zien van ongi. alleen wat vuil roze soms. is helemaal niet van mijn doen. dus ik ga voor de zekerheid testen.
hier is de test negatief vrees ik ik zie wel iets heeeeeeeeel licht maar dat heb ik al meer gehad met die testen van kruidvat
Hoi Jannes, Fijn dat ze hebben geconstateerd dat je inderdaad zwanger bent, ook een voorzichtige felicitatie van mijn kant! De duimen draaien voor goed nieuws op 2 januari, hopelijk kom je de volgende weken door zonder al te veel stress (niet panieken hoor, is helemaal niet goed voor je kindje). Veel sterkte met afwachten! Groetjes, Wendy
hey mamavanbo... ik zie ook niks zo zien de mijne er ook steeds uit geheel wit :x .. misschien komt het door het licht van de foto dat het niet zo goed zichtbaar is? misschien later nog een testje doen anders.. liefs wiesje
er is ook niets hihi ben vanmorgen terug ongi geworden. weet alleen niet waar ik nu zit in mijn cyclus
nee mijn NOD was op 9december de 7de en 8ste bloedverlies gehad daarna niets meer en nu vandaag weer terug
Heb je dit al eerder gehad? In een vorige cyclus? Bij mij betekende slijmachtige afscheiding meestal dat ik mijn ovulatie kreeg. Wellicht testje doen?