1 dag ongesteld?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Evi27, 23 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evi27

Evi27 Actief lid

15 nov 2006
    289
    0
    0
    Hey meiden,

Ik heb nu 2 cyclussen achter de rug. Ik ben gisteren ongesteld geworden. Had gisteren ook helder rood bloed. Maar vandaag haast niets meer..?

Ik kan me herinneren dat ik voor dat ik aan de pil was altijd heel hevig ongesteld was. En toen ik aan de pil was, was ik het ook minstens drie dagen.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Liefs Evi

2. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    das best weinig.

anders moet je even afwachten en met 1 week testen.

liefs san.

3. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    kan nog van het ontpillen komen... even afwachten en anders inderdaad na de kerst nog eens een testje doen...

4. Evi27

Evi27 Actief lid

15 nov 2006
    289
    0
    0
    Kan je door het ontpillen ook minder ongesteld zijn? Jeetje wat kan je daar allemaal wel niet van krijgen! echt nooit bij stil gestaan!

Maar mijn vorige menstruatie was wel gewoon..

Ik snap er niets meer van..

5. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Ja ellendig ding die pil he... maar ja dat merk je dan pas als je ermee stopt... ik moet zeggen het klinkt mij nog niet erg aantrekkelijk in de oren om er ooit weer mee te moeten beginnen... hihi

6. Niet meer actief

ik ben nu sinds eind juli van de pil af en mijn menstruatie is ook zowat niks...een dagje en daarna misschien wat druppels of wat rose/bruin slijm, maar that's it...kan dus heel normaal zijn

7. Evi27

Evi27 Actief lid

15 nov 2006
    289
    0
    0
    Fijn te horen dat ik niet de enige ben..
    Vind het echt wel vreemd. Heb het nog nooit gehad.

8. Niet meer actief

haha nee ik ook nie, maar toch wel...;)

9. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Ik heb soms weleens dat ik op een dag spotting heb of in ieder geval helderrood bloedverlies. Dan stopt het geheel 2 of 3 dagen en dan komt het pas los. Ontpillen is erg vervelend.
    Zo zie je maar wat een troep we hebben geslikt al die jaren. Yuck.

10. Evi27

Evi27 Actief lid

15 nov 2006
    289
    0
    0
    Ja, idd..je bent je daar helemaal niet van bewust. Ik tenminste niet.

Maar toch vind ik het best vreemd. 1,5 dag ongeveer..dan is alles er toch nog lang niet uit?

11. Evi27

Evi27 Actief lid

15 nov 2006
    289
    0
    0

Maar toch vind ik het best vreemd. 1,5 dag ongeveer..dan is alles er toch nog lang niet uit?

12. Evi27

Evi27 Actief lid

15 nov 2006
    289
    0
    0

13. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Hey Evi,

Ik ben ook minder ongesteld sinds ik met de pil ben gestopt. Ben twee dagen wat erger ongi geweest en nu weer bijna niks. Mijn 1e na het stoppen van de pil duurde eigenlijk maar 1 dag.
    Maar deze keer heb ik wel erge krampen gehad, in ieder geval gister en eergister..
    Maar ik vind het niet zo erg, laat het dan maar lekker kort zijn ;) Wie weet komt op den duur wel weer een langere menstruatie.

groetjes Nikkie

14. Niet meer actief

1,5 dag is voor de een normaal en de ander loopt 6 dagen met hevig bloedverlies..elk lichaam is anders.
    Ik zou zeggen; wees blij ;)

15. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Ik had de eerste menstruatie na stoppen met de pil ook maar 2dgn bloedverlies, de 2de menstruatie was al 5 dagen. Na die 2de menstruatie zaten voor mij de hormonen pas goed, ik telde die maand ook meteen aan.
    Ik weet niet of dat altijd zo is maar nij was die korte ongi gewoon een teken dat het nog niet liep zoals het moest lopen.

Deel Deze Pagina