Samenlevingstest, vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Saskia1984, 30 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Lieve meiden,

Voor degenen die een samenlevingstest hebben gehad. Hoeveel levende zaadcellen zijn er bij jullie gevonden onder de microscoop? Ik weet helemaal niet wat normaal is, alleen dat ie vanaf 1 al positief is. Bij ons is er ook maar 1 gevonden, maar daar zijn we al ontzettend blij mee aangezien mijn man dramatisch slecht en weinig zaad heeft.
    Ik hoop dat iemand hier reageert, zodat ik er een beter beeld van heb.

Liefs Saskia

2. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Ik weet helaas niet hoeveel zaadjes er bij ons waren, maar weet wel dat het slecht was.
    mooi dat er bij jullie een gevonden is, hoop dat het meteen raak is voor jullie ;)

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Dank je voor het antwoord. Het zal niet meteen raak zijn helaas ;) Maar het biedt genoeg kansen voor IUI en nu eerst een half jaar rust. Mocht het toch nog zo lukken, is dat natuurlijk geweldig!
    Vanaf 1 goed bewegende zaadcel is de test positief, dus ik heb geen idee wat het wil zeggen dat jullie test slecht was. Maar das minder leuk nieuws in ieder geval :(

4. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Saskia, allereerst geweldig dat er toch nog 1 zaadcel is gevonden, het is er dan maar 1-tje maar da's altijd meer dan geen toch;). Knap van je hoor dat je er zo positief tegenover staat om het toch nog een half jaar zelf te proberen, ik duim dat het in die 6 maanden gaat lukken:).

Wij hebben ook een samenlevingstest gehad, maar die is niet te vergelijken met die van jullie. Mijn vriend zijn zaad is namelijk gewoon prima en wij zagen dan ook heel veel zaadcelletjes door het beeld zwemmen, ik weet niet hoeveel maar laten we zo zeggen het krioelde ervan:D.

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hihi super toch, Emma :D
    Dan heb ik tenminste een beetje een beeld van hoeveel er normaal zouden zwemmen. Wij zijn natuurlijk dolblij met die ene, maar dat is ook een andere situatie. Ik zie dat jouw 6 maanden er al bijna weer op zitten :(
    Zo raar lijkt me, alles is perfect bij jullie en toch nog geen beeb.

Deel Deze Pagina