Sinds ruim 3 weken hebben we hier echt een ontzettend probleem...rond een uur of 20:00 gaat ons meisje naar bed, wordt na een uur krijsend wakker zodat we haar ff eruit halen om te troosten, nog een flesje en dan weer terug naar bed( ze valt dan ook om van de slaap) Rond een uur of 2:00 idem...echt krijsen, niet normaal....we laten haar niet al te lang huilen want ze krijst de hele straat bij elkaar Om een uur of 4: 00 hetzelfde verhaal.....we worden er moedeloos van .....wellicht een sprongetje?? ze is nu precies 9 maanden
wrom geef je haar nog een flesje als ze wakker wordt? kun je niet proberen te troosten in bedje zonder een flesje te geven. misschien dat ze daar nu aan gewend is geraakt of zo?
Hoi, Ik heb ergens gelezen, dat kids van 9 mnd ander slaapgedrag kunnen vertonen. Ons zoontje leggen we in bed om een uur of 7 in de avond en de laatst paar dagen is hij zoooo onrustig het duurt dus ook een poos dat hij in slaap valt. Soms moeten we hem even eruit halen....hij is ook wel verkouden, kan ook een oorzaak zijn. Nu komt hij ook vaker in de nacht meestal 2 keer....normaal zijn er ook nachten bij dat hij doorslaapt....Hij krijst dan niet maar ik hoor dan wel: "da da da" ma ma ma enzovoort! Maar ik slaap er niet op door! Terwijl wel hem even wat water met een beetje melk geven, hij weer doorslaapt! Dus tja waarom zou je dat niet doen??? Je moet ook aan jezelf denken vind ik hoor! Maar ik denk dus wel dat het een fase is...ze krijgen ook volgens het Oei ik groei boek met 9 mnd weer nieuw vermogen...gaan ze nieuwe dingen leren.... dus dat kan ermee te maken hebben! Nou als je nog vragen hebt of ervaringen wil uitwisselen dan stuur je maar een prive bericht ofzo! Groetjes van mij
Hi, Ik was dus ook bezig om een zelfde topic te openen..... helaas werd mijn topic op een of andere manier gewist, maar gelukkig kwam ik jouw topic tegen.. Hier exact hetzelfde verhaal, onze dochter is nu ruim 8,5 maand en sinds 2 weken in toenemende mate slechter slapen en de laatste paar dagen gaat het net als bij jou. We krijgen haar soms echt niet meer getroost (en ook wij geven wel eens melk). Bij ons begint het ook rond 22.30 en dat duurt dan een behoorlijke tijd en vaak in de nacht dus ook meermalen. Ik begrijp je gevoelens echt, we beginnen er inmiddels ook wel last van te krijgen, lichamelijk echt een gevoel van leeg en op zijn en mijn lijf doet ook gewoon echt pijn. Ik wou dus ook dat ik je de tip kon geven, maar heb het ook niet, helaas. Maar ik blijf zeker even meelezen. Veel sterkte