help, met de tram!!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sas26, 28 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Hoi, ik zit even emt een snelle vraag, morgen moet ik als t regent met mijn kleine met de tram in Den Haag. Het eerste stuk tot cs kan ik met de bus, daarna met tram 2. Ik heb een wandelwagen van Mutsy (single spoke) en een MC laren buggy. Ik gok zo dat ik in ieder geval beter met die buggy kan gaan. Maar kan iemand me vertellen hoe en of dat kan met die tram? Want volgens mij zitten erbij de ingangen trapjes en in t midden zo'n paal, dus maar smalle doorgang......

Willen jullie me ajb helpen met tips, want ik zit steeds meer te stressen!!!

Groetjes! Sas

2. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Hoe vaak ik mensen hier wel niet over heb gehoord. ;)
    Ik ga zelf vaak met tram 2.
    Er zijn altijd mensen die je helpen de buggy in de tram en uit de tram te tillen. En ja, ik zou zeker voor de buggy gaan want joh dat scheelt je een hoop stress en moeite om het erin te tillen. Wij wilden een keer leuk met onze Teutonia wagen de tram in, nou dat feest ging niet door! Gewoon te smalle ingangen.

Als het nou niet lukt om die wagen er in te tillen, zou ik gewoon je kleine op de arm nemen en dan de buggy opvouwen. Je hebt een speciale ruimte in de tram om ze te parkeren, in het midden.

Komt goed joh! ;) En anders lekker Randstadrail nemen als het kan, heb je een lage instap en brede ingangen. Ik zat ook altijd heel erg te stressen en ik doe het dus gewoon niet met de tram, alleen RR. Of ik vouw de buggy op en neem hem mee en kind op m'n arm.

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Je moet de 3de deur nemen, daar heb je zeg maar de plek om je buggy neer te zetten.
    Als je voor de 3de deur staat de rechterkant dus, die ingang is net wat breder dan de andere ingangen.

Gewoon vragen of mense je willen helpen hoor, op centraal zijn er genoeg mensen!

4. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Dank je voor de reacties! Met de randstadrail gaat helaas niet, dat is wel errug jammer...... ik moet naar Voorburg (Prins Bernhardtlaan in de buurt. Zou t neit erg vinden om stukje te lopen.... T zou ideaal zijn als het zou lukken want dan loop ik hier naar de halte bij de Waldeck Pyrmontkade en dan stap ik in Voorburg uit. Ik ga ff zoeken of dat kan....

Dank je voor de tips, in ieder geval dus de derde deur haha! Ik pleit voor alle trams a la randstadrail hier in de stad! Of een makkelijkere ingang voor wandelwagens!

Groetjes, Sas

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    jemig erg, ik heb jaren lang in Voorburg gewoont en ik weet gewoon niet eens meer welke tram er nu komt zeg!

6. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Hoi, zo heb eens even gezocht en heb nu bedacht dat ik met de randst. rail kan gaan en dan uitstappen bij 't Loo end an moet ik nog ff lopen.

Kun je met je gewone wandelwagen de randstadrail in? en betaal je daar gewoon emt je strippenkaart? Jeetje wat een groentje ben ik opeens, ga meestal op m'n fiets!

Groetjes!

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Met de rr kan je met elke wagen, zelfs een rolstoel :D
    Je moet op het parron BUITEN stempelen met je strippenkaart, vergeet dat niet, want binnen in de rr kan je dus niet stempelen.

8. koala28

koala28 Niet meer actief

Kun je niet RR3 nemen bij de Waldeck Pyrmontkade en dan overstappen op bij Laan van NOI op bus 23?
    Weet niet waar je precies moet zijn bij de Prins Bernhardlaan maar je kunt ook in RR3 blijven zitten en dan bij de halte Voorburg 't Loo uitstappen.
    Kijk anders even op HTM - Reisinformatie en dan op de lijnennetkaart.

In de RR heb je voldoende ruimte voor een kinderwagen behalve meestal in de spits. Je kunt gewoon reizen met je strippenkaart.

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    goh toch weer meer meiden die in den haag wonen dan ik dacht haha

10. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Hoi meiden, bedankt hoor! Ik ga morgen emt de rr3 en dan stap ik uit bij t Loo.
    Nog 1 vraag, hoe kom ik er achter hoeveel strippen t is? Ik heb dit gevonden op internet: wat ik kan zien zijn t 2 zones dus 3 strippen toch? Ik stap in bij de Conradkade en uit bij t Loo.

HTM - Traject

voel me zo'n klunsje! maar goed omdat je moet stempelen voor je instapt kun je t neit vragen aan de chauffeur....

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ja zijn drie strippen!

12. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Hee, bedankt voor t meedenken en kijken hoor! T gaat lukken vandaag! Groetjes, Saskia.

13. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik zat al te denken, je kan volgens mij gewoon met RR. :D

Die 3e deur helpt trouwens geel flikker bij mij, mijn wagen is nog te breed.

Deel Deze Pagina