Wij kunnen er maar niet aan uit komen. Na veel wegstrepen hebben we nu nog deze namen over: Wesley Martijn Ben Rob Wat vinden jullie?
Ik zou voor Wesley gaan maar dit omdat mijn vriend zo heet en als ik een jongen was had ik ook Wesley geheten Ben en Rob vind ik meer namen voor oudere mannen
Martijn vind ik de leukste, Wesley vind ik niets (zal niet zeggen over de associatie die ik erbij heb ), en Rob en Ben vind ik ook niet echt iets voor een baby.
Ik vind ze allemaal niet van deze tijd , maar misschien wil je dat juist Ik vind dan Wesley het leukst. succes
ik heb voor wesley gekozen, ik hou eigenlijk allemaal niet van deze namen, maar moest kiezen, want vind de namen zo standaard, maar dat is ieder zijn keuze!
Wat een bijzondere combinatie van namen... voor mijn gevoel zit er geen samenhang / overeenkomst in. Wesley valt voor mij direct af. Altijd al een vreselijke naam gevonden maar nu die kleine kabouter zo populair is.. nee. Martijn, Rob en Ben vind ik allemaal prima namen. Ik denk dat ik zelf Martijn het leukste vind.
Inderdaad een apart lijstje. Wesley vind ik ook echt helemaal niks... Martijn, Ben en Rob, op zich prima, maar niet heel leuk. Als ik dan echt moet kiezen wordt het Martijn of Ben.
Vind alle 4 de namen niet echt wat. Ik ken alleen maar mensen die Wesley heetten die een apart slagje volk zijn. De rest vind ik ook niet zo leuke namen. Ik zou dan voor Martijn kiezen. en als ik aan ben denk denk ik aan die reclame ik BEN BEN
dank jullie wel voor jullie reacties! Smaken verschillen nu eenmaal inderdaad. Ik hou totaal niet van die namen van tegenwoordig zoals Finn, Sem, enz. Wel grappig dat er een paar zijn die het geen namen voor een baby vinden, maar als het goed is, is ons kindje maar heel kort een baby en veel langer volwassen Maar alle reacties zijn welkom, twijfel ontzettend en kan er maar niet aan uit komen!
Ik heb gekozen voor Martijn. Wesley valt direct af. Ik woon in de buurt van Den Haag en alle jongens met stekeltjes en een matje in hun nek heten hier Wesley of Sjon. Ik heb daar niet zoveel mee dus ik vind die naam al niks... Van de andere 3 vond ik Martijn het leukst. Succes met jullie keuze
Ook ik vind Wesley echt niks. Martijn vind ik veruit de leukste naam, al is die ook meer van de jaren '70 '80. Net als Rob en Ben trouwens, dus dat zal je smaak zijn.
Dan zou ik voor Ben gaan, de rest echt niet mooi. Op mijn werk heet ook een kindje Ben en is echt een schatje