ik was zoooo ontzettend moe, enwist me geen raad wat ik moest doen, zo depri werd ik ervan. Nu heb ik gister Floradix tabletten gehaald, en wonder boven wonder ik ben er in 1 keer vanaf! In deze tabletten zit zink en kruiden voor extra energie.. Je mag ze gewoon tijdens de zwangerschap slikken, 3tabletten een half uur voor het eten. Echt..als je last hebt van zware vermoeidheid,echt proberen! Het is zo heerlijk om van die vermoeidheid af te zijn.. liefs lovelybaby
Dan heb je waarschijnlijk een te laag Hb gehad...? In floradix zit veel ijzer. Maar wel apart dat je er in 1x vanaf bent... Dacht dat t wel ff duurde voor t effect heeft. Ik ben ook enorm moe, maar mijn Hb is (helaas?!) helemaal goed (7,7). Alleen beetje lage bloeddruk, maar dat heb ik altijd wel (100/60). Dropjes eten helpt wel een beetje, geloof ik.. Maar super dat jij van je vermoeidheid af bent, is behoorlijk vervelend he!
Mijn Hb is ook goed (7,7) en heb ook een bloeddruk van 100/60. Mij werd alleen verteld dat dat gewoon normaal was en niet te laag. Ik ben ook nog steeds zo moe. Eet bijna elke dag 2 kiwi's dus aan een te laag ijzer kan het bij mij ook niet liggen. Ik hoop alleen wel dat het een keer overgaat. Nu lig ik iedere middag lekker na mijn werk 2 uur te pitten en dan ben ik ook echt nock-out. Niet dat ik dat zo erg vind hoor, ik zal de rust wel gewoon nodig hebben dan.
hoi nou ik heb nog geen bloed geprikt dus ik weet nog niet of mn hb te laag is, maar echt na die tabletten was het in 1 keer over! echt heel apart, maar ik was superblij! mijn moeder raadde het me aan,zij noemde nog meer mensen op die er zoveel baat bij hadden, en die niet eens zwanger waren of een laag hb hadden dus..ik dacht, dat is een gokje waard he? liefs
Ik was afgelopen maandag bij de dokter en mijn hb was ook ongeveer 7.7 en de assistente zei dat dat toch niet heel hoog is en dat je daar wel last van kan krijgen. Ik moest van haar ook roosvicee ferro drinken, maar dat is echt vies. Mmisschien zijn die floradix vitamine wel iets voor mij. Ik ga het proberen, bedankt voor de tip.
Hier ook extreme vermoeidheid en mijn HB was 9.2 dit hoeft dus niet altijd met elkaar temaken te hebben. Niets helpt bij mij echt. Ik slaap gemiddeld 14/16 uur per dag en probeer zoveel mogelijk 'actieve' dingen te doen, dit is alleen niet altijd gemakkelijk.
Meid, je kan beter die Floradix vloeibaar halen! Wordt veel sneller opgenomen, en van die tabletten kan je obstipatie krijgen naderhand...
wat ik me wel afvraag... Stel..mijn hb is goed, dit weet ik namelijk nog niet,en ik slik dus nu extra ijzer, zou dat geen kwaad kunnen?zou dat vanzelf afbreken?
hier nog iemand met een HB van 7 en een lage bloeddruk. Volgens de vk was mijn (extreme) vermoeidheid het gevolg van de lage bloeddruk. Ze heeft me vitamine B1 complex aangeraden. Ik slik nu een hoge dosis en ik voel me beter. Het zou natuurlijk ook kunnen komen door het feit dat ik de 16 weken voorbij ben. Bij mijn vorige zwangerschap werd het ook een stuk beter na16 weken. groetjes Amber