ik zou graag van verschillende dames horen wanneer jullie kindje maat 62 had (dus na hoeveel weken of maanden) dan kan ik zien of het ongeveer gelijk is, en dan kan ik een maand uitrekenen groet & tnks
Toen ze tussen de 2 en 3 maanden was. Maar dat ligt ook aan het geboortegewicht en hoe je kindje groeit.
Mijn meiden zaten al vrij snel in maat 62, maar dan waren dat ook lange tantes bij de geboorte 54cm met kromme benen....verder ligt het aan het merk kleding, dit maakt veel verschil. Als je 56 koopt doe dan zonder voetjes eraan vast want dan kunnen ze het nog iets langer dragen
hoi, mijn meisje was bij geboorte 2kg900 48 cm nu is ze 10w en heeft pak al een kleine 2w maat 62 aan. 2 w terug was ze 55 cm gr
Hier een meisje van 7 weken. Ik denk dat ze nu rond de 5 kilo weegt en zo'n 55 cm lang is. van noppies, lief, baby barb, mim pi en soms Hema past ze 62. Van H&M en sommige andere merken is het nog te groot.
2950 gram, 49 cm 44/46 2 weken 50 2-6 weken 56 6-13 weken 62 13 weken - heden (ik gok nog wel een maand). Heb wel bijna enkel noppies en dat valt klein. Heb een shirtje van esprit in 62 en dat past echt nog niet...
Onze meid heeft maat 50 overgeslagen en slechts 3-4 weken maat 56 gedragen. Na een kleine maand dus al door naar 62. Het geboortegewicht en grootte maakt echt heel veel uit. Er zit zo 2 maanden verschil tussen.
van 3 maanden tot 6/7 mnd had zoonlief maat 62 aan. Met 3 mnd was het kleine maat 62 en bij 6/7 mnd was het grote 62. Het maakt heel veel uit waar het vandaan komt en per merk kan er toch ook nog veel verschil inzitten.
mijn dochter kon met 12 maanden nog onderkleding van 62 aan! bovenkleding 62 droeg ze van 5 tot 9 maanden...ligt dus echt aan je kindje. Wij zijn allebei niet bepaald fijn of smal!
Al vanaf een week of 5 a 6, maar hij woog ook al 9,5 pond bij de geboorte. Mijn dochtertje ietsje later, die heeft er ook best lang toen ingezeten, maar die was 7 pond bij de geboorte.
Valt wel mee toch? Hollands welvaren noemen ze dat Hebben ze wat reserves! Met 1 maand was ons meisje 4790 gram en 57,5 cm
Mijn kleine meid zit sinds 1 weekje in maat 62. Maar valt nog wel erg groot. Verschilt idd wel per merk/winkel.