Nee mijn zoon 9 mag ook geen tombraider spelen, ik schrik mezelf te pletter! Assassins mag hij ook niet spelen, maar dat komt omdat hij geen bloed wilt zien... Deze zaterdag krijgt hij spiderman, dus ik vertel je zondag daar mee over!
Ik ben heel erg benieuwd! Ik zoek nog wat voor onder de boom dus heb nog even Misschien inderdaad iets voor mijn man kopen en dan kijken of het ook kinderproof is
Ja ik mis de interactie ook, en de settlements die je kon bouwen. Maar zo slecht vind ik hem idd ook niet!
Ja klopt, wij hebben dat ook voor zoontje uitgezet bij Black Flag. Volgens mij kan dat bij alle assasins creed versies. Geloof wel dat er verschil zit in de games, sommige zijn toch wat gewelddadiger met veel onthoofdingen etc. terwijl ik het bij Black Flag mee vind vallen.
Wij hebben Spiderman. Volgens mijn man is het best een moeilijk spel. Onze zoon van 8 heeft ook vaak hulp nodig als hij het speelt.
Spiderman hebben wij straks ook, zit bij de pst4. Is die zo moeilijk ja? Had gehoopt dat onze zoons zelf konden spelen.
Nou hier was hij vooral veel schieten en dat vond mijn zoon te heftig, steeds vechten ipv uitzoeken en spelen. Iemand ps 4 spiderman nodig?
Oh dat klinkt inderdaad niet zo... wat jammer zeg! Het blijft wel lastig; er lijkt niets tussen de echte kinder games (zoals de Lego spellen) en de volwassen spellen in te zitten... Wat trouwens wel een aanrader is als je zoon van racen houdt: formule 1: 2018. In het begin was het al een wonder als mijn zoon 1 heel rondje op de baan bleef, maar het gaat steeds beter
Mijn zoon speelt graag trackmania en wil ook graag Rocket Leaque! Verder idd de lego games, fortnite en Just dance met zus
Bij bol.com nu 3 games voor €50, niet heel veel keus, maar zitten wel leuke tussen, vooral voor die prijs.
Kleine update the witcher is echt heel gaaf. De bewegingen van Gerarld zijn idd wat lomp, maar ik vind het verhaal heel gaaf, verademing na het summiere verhaal bij Botw en Skyrim. Xenoblade chronicles 2 had ook een goed verhaal maar veel trager dan de witcher. Ben iig aardig verslaafd Mijn man was begonnen aan gta5 maar is ook overgegaan op the witcher. Red dead redemption staat hier op de lijst en dragon age inquisition ligt ook al in de kast te wachten. Ik heb te weinig uren in een week Enne.. als iemand nog Gwent tips heeft hou ik me aanbevolen! De npc's hebben veel betere kaarten dan ik!
Misschien de nieuwe spyro trilogie? Of ratchet & clank? Minecraft is hier trouwens ook zeer favoriet (weliswaar op de switch, maar is hetzelfde spel ). Rocketleague is trouwens ook leuk. Oh en zoon heeft starlink gekocht, ook erg cool.
Hier fan van : Last of us (kan echt niet wachten tot deel 2 er eindelijk is) Maar uncharted is ook erg leuk en Assassins Creed ook. Maar ben wel 1 die begint met deel 1, en zo wel de spellen op volgorde speelt qua delen.. Samen met mijn vriend nu ruim 190uur!!! in de nieuwste Assassins Creed bezig, want we doen echt alles (submissies, alle opdrachten, de tijdslimiet opdrachten enz), ondanks dat we de verhaallijn al hebben uitgespeeld..
Mijn vriend is van de rpg’s en zou heel graag een psp4 willen voor final fantasie. Misschien is dat wat voor je.
Ja misschien wel,ik ga hem bekijken! Heb inmiddels the witcher 3 uitgespeeld, incl de uitbreidingen. Echt verschrikkelijk gaaf spel! Vond de uitbreidingen nog leuker dan de main game, vooral blood and wine. Ik weet dat hier meer witcher spelers zitten, welke eindes hadden jullie? Ben vandaag begonnen aan kingdom come deliverance, denk dat die ook heel goed gaat bevallen. En we hebben rdr 2 gekocht. Normaal is western niet mijn genre maar deze krijgt mega goede reviews.. wat vinden jullie van rdr?