Hoi hoi, Eigenlijk zegt het onderwerp het al.. Onze kleine uk loopt nog niet zelfstandig.. Hij kan wel al overal staan en rond de tafel stappen.. Oefenen jullie met lopen, zodat ie sneller los kan lopen of laten jullie het lekker op zijn beloop gaan? En zijn er tips om m te motiveren om los te lopen, want ik denk dat ie een eind komt, maar met kruipen ook nog overal komt.. Ik hoor het wel, Liefs Faith
vanaf dat ze 1 jaar is.. loopt Alsyia elke dag een heel stuk aan de hand mee... maar los durft ze gewoon nog niet. ze kan het wel als ze het niet doorheeft doet ze wel eens 2 stappen... maar denk dat oefenen dat het geen nut heeft. Want dan had Alysia denk ik al los moeten lopen. Okee maar toch doen wij het ook voor het oefenen, en omdat ze het gewoon ownijs fijn vind om te lopen. maar denk dat ze toch pas gaat lopen wanneer ze het zelf echt durf...
Jesper wil niets liever dan dat wij hem aan de hand nemen om een stukje door de kamer te lopen. Hij loopt wel al aan de tafel alleen een stukje maar alleen dat zal nog wel even duren. Dit gaat al zo snel. Je ziet hem genieten als we hem aan de hand nemen. Dus ja ik oefen wel met hem, maar zie het niet als oefenen maar meer als spelen.
Luca wil ook heel graag rondlopen, maar dan alleen aan de hand. Los durft hij nog niet. Heel soms laat ik hem stiekem los als we samen lopen en vaak zet hij dan 1 of 2 pasjes. Hij durft het gewoon nog niet en zolang hij dat nog niet durft zal hij ook niet zelf gaan lopen.
nou ik moet zeggen, grindtegels en een korte broek helpen wel mee hoor, lars loopt nu op handen en voeten door de achtertuin, en sinds een paar dagen staat hij helemaal los, hij wil alleen nog geen stapje zettten, dat vind ie nog te eng haha
Fleur loopt om de tafels heen en achter zo'n loopwagen maar kan nog niet zelfstandig gaan staan, wel overal snel aan optrekken en dus omheen lopen. Oefenen doen we niet echt maar soms loopt ze een stukje achter die wagen. Ik forceer niets...ze zal het wel doen wanneer ze er klaar voor is. M
Hier werkt zo'n loopkarretje wel erg goed. Daarmee loopt hij makkelijk de hele kamer door. Let wel, niet een waar hij in moet zitten maar waar hij achter moet staan. Ook elke dag wel eindje aan de hand lopen. Verder kun je denk ik niet zoveel. Ze doen het toch pas als ze er aan toe zijn. Ieder kindje heeft zijn/haar eigen tempo Groetjes Six
Hier ook elke dag lopen aan de hand door de woonkamer! Vigo vindt het geweldig! Dus hier wel 'oefenen' op een speelze manier
Lars loopt wel rond de tafel enzo (zich vasthoudend) maar als we met hem aan de hand gaan lopen dan gaat ie zitten
Ik laat hem lekker zijn gang gaan, hoe meer ik met hem ga lopen hoe eerder hij zijn kontje laat zakken. Ik wacht wel af en laat het hem lekker "zelf uitzoeken" Groetjes,vonneg
Hier precies hetzelfde zodra we Thyron vasthouden gaat hij meteen door zn knieeen en zitten. Zelf loopt hij wel langs de tafel en de vensterbank.
als jullie met je kindje aan de hand lopen, doe je dit dan door 2 handjes beet te houden of houden jullie 1 handje beet..?
wat mijn eerste erg leuk vond was als wij (ik en mijn vriend) tegenover elkaar zaten met wat ruimte ertussen en hem dan van papa naar mama laten lopen en weer terug en dan steeds verder uit elkaar gaan zitten hij had er zo'n lol in dat hij niet door had dat hij steeds een groter stuk los liep
ha die is leuk, die gaan we proberen :-D in huis loopt lars aan een hand, maar als ik dat buiten probeer gaat ie liever kruipen haha
Bij ons begon hij al met een maand of 7 vast te staan en op te trekken. Toen met 10 maanden ging hij achter de loopkar lopen en aan de hand. Net voor zijn eerste verjaardag ging hij 2 stappen zetten en sinds deze week loopt hij stevig en zelf. Wij hebben er niks aan gedaan. Hij deed het allemaal vanzelf liefs