Misschien een hele stomme vraag maar waarom 'moeten' ze altijd een romper aan. is dat alleen zodat de luier beter blijft zitten. Zeker met dit warme weer lijkt het me veel lekkerder om geen rompertje aan te doen.
Ik denk dat als het niet zo warm is, dat het o.a. is zodat ze niet meteen met een blote rug zitten. En sowieso zodat ze niet aan hun luier gaan plukken.
Ik denk dat het idd is zodat de luier een beetje blijft zitten. Ook ik heb er aan zitten denken om haar overdag geen rompertje aan te doen met deze warme klamme dagen. Gewoon lekker een jurkje aan en klaar. Ga ik morgen maar eens doen. Die kleine had het vanmiddag zo warm. Heb haar daarna eventje heerlijk in dr blote kont op een kleed in de tuin gelegd. Die luier lijkt me nl ook niet echt lekker zitten als het zo warm is. Ze vond het heerlijk!
Een rompertje is 'gewoon' ondergoed. Hier ook geen rompertje met dit warme weer of alleen een rompertje zonder t-shirtje.
Romper kun je idd zien als ondergoed. Wie zegt dat DAT moet? Maar goed, sommige ouders kiezen altijd voor geen romper, maar zeker op frisse dagen vind ik het fijn, idd zodat hij nooit een blote rug heeft als zijn shirtje weer eens omhoog kruipt. Ook idd fijn dat ie daardoor van zijn plakstripjes afblijft, want zodra we de romper losmaken, heeft ie ze al te pakken... Hier dus met dit warme weer alleen de romper (in de tuin en binnen) en buiten maar een dun shirtje erover.
Jørre heeft normaal ook eenromper aan maar nu dus niet. Hij heeft een lekker ruim tshirtje aan en een onderboek. Hij heeft het al zo warm. En nu heeft ie nog iets verkoeling. Die kids kunnen nu (volgens mij ) geen kou vatten
als tijn geen romper aan heeft trekt hij zijn luier los! Leuk zo een klittebandje! Verder is het voor de koude dagen erg handig ivm blote rug! Ik vind het ook schattig staan! kus miek
Is idd gewoon ondergoed. Maar met zulke dagen loopt Kynan ook gewoon in z'n pamper hoor (in de schaduw), echt heerlijk toch
Vorig jaar toen Mali nog zo klein was heb ik gewoon zo'n luierbroekje gekocht.. Een onderbroekje voor baby's! Dan blijft de luier goed zitten en hebben ze het niet zo snikheet!
rompertje is idd tegen een bloot ruggetje..vooral de plek waar de niertjes zitten moet op temperatuur blijven...maar met dit warme weer blijven die wel lekker warm
mja wij doen ipv het rompertje uit.. meestal het tshirtje uit werkt ook... maar inderdaad.. het is gewoon ondergoed niemand die zegt da het verplicht is
Idd voor de luier beter te laten zitten. Hier ook nooit zonder romper, Joris plukt ook gelijk de luier los. Dus bij zo'n warm weer krijgt hij een romper aan met een broekje. Heb verschillende leuke rompers, dus dat komt nu goed van pas!
zoë ligt met dit weer "gewoon" zonder rompertje, met enkel zo'n soort babyonderbroekje....'s avonds nadat we haar gedoucht hebben krijgt ze haar rompertje weer aan en gaat ze naar bed.. gr.smoekie
Ik heb voor jordan een hemd en onderbroek bij de hema gehaalt.licht er wel aan hoe groot hij/zij is want die maten gaan vanaf maat 92!Anders had hij ook een romper zonder mouwen en een kort broekje aan gehad.Maar ik vind dat ondergoed ideaal! Groetjes
Hmm maat 92... dat duurt nog ffies zit pas op 68 hier... ons ukje is namelijk echt een ukje Ook voor dr leeftijd maar wij vinden enkl een romper eignelijk best practisch als ze een shirtje aan heeft schuift dat vaak om hoog als ze ligt te hoppen in de box die romper zit altijd goed eigenlijk maarja.. ieder voor zich daarin denk ik dan maar nu heeft ze een tshirtje met korte broek over dr romper (ben verdorie buiten al 5x aangesproken dat ik een leuke VENTJE had! maarja.. braziliaans pakje in de typisch geel/groene stijl van dat land helpt daar misschien ook wel aan mee... )
ohjee, dus als je ze niet in roze hult worden ze voor jongen aangezien ? nou hopen dat een tweede hier dan weer een knul word hihi. lars heeft overigens nogal rode wangen en word daardoor nog wel eens voor een meisje gehouden :-s
@fioontje: mja mensen associeren braziliaans gekleurd shirtje met korte broek meestal met voetbaltenue denk ik maarja.. wij zijn nogal brasil-verslaafd en vrienden hebben dit pakje meegenomen dus al denken ze 100x dat het een jongetje is.. ik vind het wel rima zo (en vandeweek had ze een roze spijkerjurkje aan.. toen vroeg iemand "het is een meisje toch?" duh!)