voetbalpakje (feyenoord) ali express

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 28 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Dat ik hier ooit nog eens een topic over zou openen;) enfin,

Op ali express zag ik een Feyenoordpakje. Zou zelfs een naam op kunnen zoals ik het lees, maar dat kon ik niet helemaal vinden.
    Iemand die wel eens een voetbalpakje besteld heeft daar?
    Zal de link even geven, het gaat mij nu vooral om de juiste maat. In de advertentie staat kids...maar maten lopen van xxs en verder. Geen Europese kledingmaten dus.

1 iemand wat welke maat is?

2016 feyenoord kids jersey T-shirt Casual shirts 2016 2017 Nieuwe West ham shirts Leisure Beste Kwaliteit Casual Gratis verzending
    2016 feyenoord kids jersey T shirt Casual shirts 2016 2017 New West ham shirts Leisure Best Quality Casual Free shipping-in Casual Shirts from Men's Clothing & Accessories on Aliexpress.com | Alibaba Group
    (from AliExpress Android)

2. Lindalovesmo

Lindalovesmo Niet meer actief

Als je op Item Description klikt staat daar een maat tabel. En daar staat ook een uitleg hoe je een naam kan doorgeven.

3. tuc

tuc Niet meer actief

Whoeps...heb weer te slecht gelezen. Ik ga het even nakijken...tnx!

4. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Ziet er leuk uit, helemaal niet daaraan gedacht !

5. tuc

tuc Niet meer actief

Ja ik vond het ook erg leuk...en voor dat geld. Zus heeft ook een complete hockeyoutfit gekregen...dus hij mag ook best wat.

6. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik raad wel aan om een maatje groter te nemen dan wat er in die maat tabel staat, heb hier toen voor de oudste een pakje van Manchester United gekocht en ook de maat tabel erbij gepakt maar toch een maat groter gepakt en dat was perfect.

Hoor hier in de omgeving goede verhalen over de Feyenoord pakjes van Ali, wel moet je hem goed binnenste buiten wassen omdat anders de tekst snel lelijk word. En allemaal bestellen ze het een maatje groter.

7. Lindalovesmo

Lindalovesmo Niet meer actief

Geeft niks hoor. Heb ik ook wel is last van:p

8. tuc

tuc Niet meer actief

Ah super dank je wel!
    Twijfel nog over de maat. Zoontje is net een meter, zou ik dan 105-115 of nog groter: 115-125 doen?

9. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Dan zou ik voor de XS gaan, als hij net een meter is denk ik dat dat wel moet passen. Nog een maat groter kan hij er in zwemmen denk ik ;)

Hou trouwens ook rekening met lange levertijd, hier heeft het dik 4/5 weken geduurd voor het binnen was :(

10. tuc

tuc Niet meer actief

Dank je...ja daar dacht ik ook aan. Die S wordt wel erg groot denk ik.

11. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Dat denk ik inderdaad ook, dan kan hij er in zwemmen en dat is ook niet de bedoeling natuurlijk ;)

12. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Ik heb goede ervaringen met voetbalshirtskoning.nl
    Die vallen wel klein en adviseren zelf ook een maat groter te kopen.

Kan je ook zelf laten bedrukken, niet zo duur en leveren snel. Heb zelf geen ervaring met aliexpress maar hoorde dat dat nog wel eens lang kon duren. Misschien heb je er wat aan ;)

13. Deliana

Deliana Niet meer actief

Hmmmm ik vindt de kwaliteit eerlijk gezegd niet zo daar. Voor zoontje een FC Barcelona shirt besteld en na 2 keer dragen is ie niet zo mooi meer.... :( allemaal losse draadjes en naden. Je kan het natuurlijk niet vergelijken, maar hij heeft ook een "echte" gekocht in de fanshop en die ziet er na 100x wassen mooier uit als het shirt van de voetbal shirt koning....

14. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Het is idd niet te vergelijken met een echte. Maar onze zoon groeit zo snel, ik vond het zelf niet het vele geld waard.
    Maar na 2x wassen is idd wel erg snel, dan zou ik ook balen.
    Misschien had ik wel mazzel gehad met de onze.

15. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Hier ook goede ervaringen. Maar dan met een setje van de concurrent 😉
    Het verschil vonden wij de dikte van de stof. En verder weinig verschil tussen echt en aliexpres..
    Xxs viel hier ongeveer als een 92/98. Maar dat kan per verkoper ook weer verschillend zijn!
    Setje blijft na het wassen ook mooi!

16. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Hier ook een goede ervaring hoor! Idd goed op de maat letten en een paar weekjes wachten...:)

17. tuc

tuc Niet meer actief

Ah fijn! Klinkt goed dames. Heb er inmiddels 1 besteld. Ben benieuwd wat de kleine man ervan vindt.

18. tuc

tuc Niet meer actief

Heel erg bedankt voor het advies dames, de postbode kwam net en ik heb hier nu een stuiterend dolblij jongetje in huis.

2017-04-19 13.45.20.jpg

19. Deliana

Deliana Niet meer actief

Ah wat leuk!!! :)
    Ben je tevreden met de kwaliteit?

20. tuc

tuc Niet meer actief

Ja hoor, ziet er hartstikke netjes uit

Deel Deze Pagina