haar bruidsmeisje

Discussie in 'De lounge' gestart door gerdia, 12 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerdia

gerdia Bekend lid

1 sep 2011
    795
    351
    63
    Vrouw
    mijn meisje van 2 is volgende week vrijdag bruidsmeisje bij de bruiloft van mn vriends neef!
    Nu moet ik zelf haar haar doen, maar ben beetje inspiratie loos.
    MIjn meisje heeft fijn stijl blond haar net over haar schouders.

Hebben jullie nog ideeen?

2. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
  3. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Of
    Babesinhairland
    Hair for my princess..

Ook goede blogs!

4. biseco

biseco Actief lid

5 apr 2006
    316
    40
    28
    omgeving rotterdam
    Ons meisje was 2 weken geleden bruidsmeisje. En dat is bij de kapper ingevlochten. Kan je 's ochtends niet bij een kapper afspreken. Zij zijn er vaak een stuk handiger in. Laat je e eigen haar ook gelijk doen.

5. Miranda81

Miranda81 Fanatiek lid

22 jun 2012
    1.423
    125
    63
    Heb hier ook een dochter met fijn stijl blond haar. Ik doe er soms wel 2 invlechten in. Dat blijft dan aardig op z'n plek zitten. Leuke clipjes in het haar en strikjes onderin de vlecht (bij stoffenzaak per meter te koop)

Maar persoonlijk zou ik 'sochtends haar haar door een kapper laten doen. Staat denk ik net wat mooier. En zij hebben mss hele mooie creaties die zelf mss niet haalbaar zijn?

Ze staat toch voor altijd op de foto's. Mooi dat ze dan een super kapsel heeft.

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ons dochtertje van drie is volgende week ook bruidsmeisje op onze eigen bruiloft..
    Maar ook ik zit met dat haar.. Ik denk dat ik het aan de kapper en het moment overlaat want als ze geen zin heeft doet ze het ook echt niet!

7. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Mijn dochter was afgelopen vrijdag bruidsmeisje. Ik heb er niet echt een duidelijke foto van. Maar wel een duidelijke van de proef alleen het is niet helemaal zo geworden maar wel het draaiende deel zeg maar. Het dikke elastiekje is vervangen door een wat dunnere en dan zo in een staart naar achter omdat het best warm was en ze snel zweet heb ik het in een staart gedaan. Ze moest de speldjes in omdat alle bruidsmeisjes die in kregen maar ze heeft erg slap haar dus daarom heb ik het laten rusten op het gedraaide. Ik hoop dat het wat duidelijk is.
    Bekijk bijlage 331153

Bekijk bijlage 331155

Deel Deze Pagina