Hebben jullie dat ook wel eens, dat iemand wat zegt en denkt dat klopt niet helemaal.. Zo zei mijn vriend laatst: Jemig, word ik weer blij gemaakt met een dooie mug Haha, heb hier even heel hard om moeten lachen! Nog meer van die leuke uitspraken?
Mijn moeder zei ooit eens tegen mijn broer; "Als je dat niet ziet heb je toch echt een blijde gelindehond nodig." ipv blinde geleidehond
Mijn moeder zei vorig jaar tegen me "er is weer een vuurspuwende berg" ipv vulkaan haha, ze dacht nog dat ik 6 jaar was volgens mij. Vriend vroeg later is de auto of dat normaal was om zulke uitspraken te doen haha
Ik had het met dezelfde uitdrukking alleen maakte ik er per ongeluk van: Iemand dood slaan met een blije mus.... Die hebben we er dus thuis maar ingehouden
Een oud collega van mij raakte altijd in de war met spreekwoorden.. Zo zag ze door het bos de bomen niet meer
Ik was laatst met mijn zoontje in de speeltuin. Er speelde nog een meisje en dat meisje moest plassen. Moeders bleef rustig zitten en keek toe hoe haar dochter midden op het speelveld haar onderbroek uit deed en staand ging plassen. Vervolgens speelde ze gewoon verder zonder haar onderbroekje weer aan te doen. Een tijdje later wilde mijn zoontje in zo'n grote ronde schommel waar meerdere kindjes tegelijk in kunnen. Dat meisje wilde ook graag in de schommel en ging wijdbeens tegenover mijn zoontje zitten. Hij kon dus alles zien. Vervolgens kijkt hij mij aan en fluistert: mama, ik wil uit de schommel. Ik: hoezo dan? Hij: dat meisje heeft geen onderbroek aan en ik zie haar kapotte piemel.. haha! Toen heb ik stiekem toch wel even moeten lachen.
Hahaha wegwezen dacht hij. Al vind ik het wel schandalig dat je als ouder je kind zo zonder ondergoed in een speeltuin rond laat rondlopen en spelen.
Ik heb vroeger op me werk eens gezegd dat de klant de 'pisnap' mocht doorhalen. Ik bedoelde pinpas...
Haha ja, hij trok er ook een gezicht bij dat boekdelen sprak! Maar inderdaad, ik moet zeggen dat ik er ook niet zo gecharmeerd van was. Allereerst niet erg netjes om je kindje midden op het veld waar ook andere kindjes spelen te laten plassen, doe dat dan even bij de bosjes ofzo. En ook niet erg hygiënisch, als meisjes staand plassen gaat dat toch niet zo makkelijk als bij jongens. Maar goed, ze had een jurkje aan dus het was niet zo dat we constant alles konden zien ofzo.
Nee maar toch, ook vanwege dat plassen inderdaad. Ik snap niet dat een ouder dat allemaal maar oke vind.
We waren laatste met mijn moeder, zus en een vriend thee aan het drinken. We hadden nog lekker snoepgoed uit buitenland voor bij de thee. We zaten allemaal aan tafel met de thee, toen realiseerde mijn moeder zich dat we het lekkers waren vergeten wat er speciaal voor de thee was, waarna ze iets wilde zeggen als 'oh wacht' of iets dergelijks, maar ze raakte in de war en riep 'Pas op!' Die vriend schrok zich een ongeluk en dacht dat er iets mis was met de thee. Hmm, nu ik het opgeschreven heb is het niet echt grappig maar op dat moment wel .
Zo ging laatst met mijn moeder bij de Mac drive ijs halen. Dus er werd gevraagd wat de bestelling was waarop mijn moeder antwoorden twee mac flurry sm ipv m&m's hihi waarop de meneer antwoorden dat ze dat product niet verkochten
Gisteren was ik bij een vriendin van mij en zij heeft een zoontje van nu bijna 10 maanden. We hadden het over ziekenhuisbevallingen toen ze zei: "Wat ik zo bijzonder vind, is dat ik in hetzelfde ziekenhuis ben bevallen als dat *naam zoon* geboren is" (ze bedoelde dat zij in hetzelfde ziekenhuis is geboren als haar zoontje )
we gingen met mijn ouders, zusje en zwager en hu dochtertje 2,5 pannenkoeken eten, zegt hun dochtertje tegen haar moeder : mama Elize kan toch geen pannenkoeken eten? hoe moet dat dan, want ze kan ook niet in de auto blijven? dat was wel grappig maar ook schattig. Elize is haar babynichtje en ik was van de week bij mijn ouders waar ik Elize boven had gelegd in de kinderwagenbak.komt zij ook bij mijn ouders vraagt ze of ik de baby ook mee hebt genomen of dat die net als de hond thuis is. moest hier wel om lachen, tja de hond blijft weleens thuis wie weet laat je de baby dan ook wel thuis zal ze gedacht hebben.
Dat vind ik nog niet eens het ergste! Het ergste is om je kind zo te laten plassen!!! Dan denk ik... lui varken van een moeder... te beroerd om je kind mee te nemen naar een wc, of een potje in je auto mee te nemen.
Zo zei ik heel vaak Flac Murry SMS als we het over Mac Flurry's hadden... Probeer het dan maar eens normaal te bestellen!