Heerlijk om daar over na te denken. Ik mag binnenkort ook beginnen aan de meidenkamer. De babykamer wordt voor de nieuwe baby en F verhuist naar de kamer ernaast. Het wordt Rose (knal) met zilver en wit. Weeet nog niet precies wat ik wil maar een horizontale strook van Pip behang om t 'meisjesachtig' te maken. Verder moet ik nog op jacht naar spullen. (lees: hele nieuwe kamer)
wat een ge-wel-dige kamer!!!!! Ik werd helemaal hyper toen ik de foto's zag, zo van JA JA JA DIT BEDOEL IK DUS! Wij doen dan alleen de muren wit en 1 muur met behang van LIEF (ook boten thema). Maar die verrenkijker op de vensterbank is een leuk idee, en ook die kleine schilderijtjes en zo~! Dat bed is echt helemaal super, zoiets laat ik ook maken als Aldin een groter bed moet straks.
ik heb voor mijn zoon een groen-blauwe kamer (was toen hij baby was groen-oranje, maar dat ben ik er langzamerhand uit aan het werken , beetje oppimpen). Op mp een bert (van sesamstraat) in takelwagn-lamp gescoord en verder flink wat assecoires van de ikea, overtrekjes van de hema, paar losse assecoires van loods5 mijn dochter heeft een fuchsia roze-rood kamertje. Overtrekjes van hema en kidsfactory, assecoires en lampje loods5 en wat hema spulletjes Omdat de kamertjes klein zijn, gewoon witte muren. We wilde bewust juist geen 'thema' omdat kleine kids daar toch snel op uitgekeken kunnen zijn. Dus de basiskleuren die we gebruiken kunnen blijven (maar zijn ook makkelijk te wisselen) en de assecoires kun je bij elke bevlieging aanpassen (zoals dat bert lampje.. Hij is nu weg van bert en ernie, maar dat kan met een paar maanden over zijn) Ik zou al je kids een eigen kleur (of dus thema) geven en de boel anders inrichten. bij je meiden zie je natuurlijk ook verschil in karakter; ik zou dat proberen terug te laten komen in de kamertjes.
Wat een leuke ideeen meiden, laat maar komen zou ik zeggen. Ik ga er van het weekend goed voor zitten en ideeën uitpikken en aan jullie voorleggen wat ik bedacht heb. Zo komen we er wel denk ik Oh, en foto's foto's foto's !!!
Adi wij hebben een klein kamertje met een lime groene muur van LIEF! verf. Lief heeft mooie felle kleuren, wel prijzig maar super leuk. In roze, blauw,lime en rood dacht ik. Volgens mij staan er nog foto´s in mijn album Verder een geborduurd schilderijtje van Woezel en Pip en een geborduurde geboortetegel, beide gemaakt door mijn oma. Verder wat knuffels op de kast meer niet. Kamertje is maar 2,5 x 3 meter nl. Paars met zilver vind ik ook erg stoer. trendhopper en Ikea heeft leuke dingen
Wat een leuk project! Mijn TNT agenda is van pip. Ik vind het wel wat hebben. PiP Studio Amsterdam - Happy products for Happy People
Hahahaha dit topic kan maar van een iemand afkomen Gelijk heb je. Ik heb de rest niet gelezen maar ik vind dat pip superleuk behang heeft... *edit* het is dus al getipt ps seph kamer is heeeeeeel klein en heeft alleen een groen ruitje dus niet heel inspirerend staat geloof ik nog wel in mijn album. Behang
Zo vroeg in de morgen nog geen ideeen. Wij vonden het ook erg moeilijk. We hebben uiteindelijk de kamer voor onze kleine meid: 3 wanden taupekleur en 1 wand in een felroze kleur (welbehagen van histor), gordijnen met vlinders en er staan jaren-30 kledingkast en commode in en we hebben een lamp in "tord boontje stijl" met vlinders en bloemen. Ow een een grote voorleesstoel... Als ik goede ideeën opdoe zal ik het zeker even melden.
Wat leuk dat ze alle3 een eigen kamer krijgen! Wel moeilijk hoor om 3 kamers in te richten. Ik vond die ene voor Ayla al lastig. Ayla heeft trouwens in haar kamer 1 muur met Pip-behang. Met de groene achtergrond, omdat ik het anders té roze vond worden. En dan verder wel een roze klamboe en roze-geruite gordijnen. Bekijk bijlage 110862
@ Petra: wat gaaf dat hartjes behang!! @ Adi: wat lastig (maar ook erg leuk!) zeg, drie kamertjes inrichting! Ik vind Lief! erg leuk voor meisjes, maar Pip is ook heel gaaf! Jara krijgt binnenkort ook een grote-meisjes-kamer. Wij willen één wandje met Pip behang doen (zilver met chinese rose) en dan witte meubeltjes met roze accesoires (bv. roze Pip dekbed en roze Pip lamp). Voordeel van Pip is dat je het in veel soorten en kleuren hebt, dus je zou dan voor je beide meiden een andere kleur / thema kunnen doen. Ook nog een leuke tip (wel duur helaas) zijn de meubeltjes van Wildkidzz. Wij gaan daar een peuterbedje voor Jara kopen (met kroon), maar je hebt ook bedjes en bedden in bv. kasteel thema voor jongens. Succes ermee!!
stuurboord voor aan de muur? wat bedoel je daarmee? want stuurboord is nl rechts! in de schipperswereld althans
Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.corstoker.nl/hobby/knopen/knopenBea-1.jpg en zoiets voor aan de muur? Google Afbeeldingen resultaat voor http://picture.yatego.com/images/42ca65ad36fc68.7/rahlf-393910.jpg of zoiets? heb je ook met spiegel, klok, fotolijst erin en een tip: er zijn bunkerstations voor schepen waar ze ook vaak leuke dingen hebben liggen die met water te maken hebben! maar weet niet of je dicht bij een rivier woont?
wij hebben voor ons zoontje een hollandkamer, maar vind ik ook voor meisjes leuk. Als je interesse hebt kan ik je wel wat foto´s pb-en..
Denk dat ze stuurwiel bedoelt Bij Sligro hebben ze in na nieuwjaar ook bijna altijd zee-spullen in de aanbieding zoals ankers, visnetten, reddingsboeien (piepschuim). Heb ik ook, ons meisje heeft ook een kamertje met een zee-thema. Zal een van de komende dagen wel een paar foto's maken maar wil ze ivm anonimiteit hier liever aan je mailen. Dus als je interesse hebt, stuur me dan even een pbtje svp.
Ja je houdt niet zo van prinsessen en elfjes etc zei je ? Dan is dit misschien niet zo geschikt.... Maar ik zal het toch even laten zien misschien dat je het toch wel leuk vind.. *al zou ik adviseren om maar 1 muur met dit behang te doen, opzich kan het ook op 2 muren maar achteraf gezien is het wel een beetje druk (al heeft de kleine meid er geen last van vind het alleen maar mooi) Oh let trouwens niet op het niet goed opgemaakte bed