Help mij 3 kinderkamers inrichten!!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door adi, 26 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.144
    8.876
    113
    Geen idee of het al genoemd is, maar bij een zee-/scheepskamer vind ik ook patrijspoortjes aan de muur (met daarachter bv. afbeeldingen van de zee/onder water) horen.

Mbt de andere kamers: het is al genoemd, maar Eijffinger heeft geweldig behang. Ik vind het alleen behoorlijk aan de prijs (zeker als je meerdere kamers in moet richten).

Volgend jaar krijgt J. een nieuwe kamer, ben daar nu ook voor aan het kijken. Zoals het er nu naar uit ziet komt er aan één wand roze met blauw behang en de andere drie muren worden dan waarschijnlijk roze. Ik vind het behang met vogeltjes van Lief! ook erg leuk, maar ik vind de print (veel) te klein voor een hele muur...

2. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    Thanx :D Wij zijn er ook echt heel blij mee!!
    Mocht je ooit nog de foto's willen zien of weten waar ik iets gekocht hebt moet je het maar alten weten!
    En idd dat lief behang hebben wij ook overwogen maar onze muren zijn mooi gestuct dus hebben we het met mooie spulletjes aangekleed ;)

3. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Op Marktplaats heb ik stukjes Lief en Pip behang gekocht. Met de vogeltjes ben ik creatief aan de slag gegaan. Ik heb een behangboom gemaakt. Als je op Marktplaats 'Lief' invult bij kinderkamer & decoratie kom je allerlei ideeen tegen.

Denk eens aan:
    - kapstokje
    - schilderij
    - lampekap beplakken
    - randje vogeltjes op rolgordijn (zijn bij Ikea het goedkoopst, en verduisterend)
    - boekensteun
    - kaartjes van lief inlijsten

Oh ja, en goedkoop en simpel. Ik heb van Lief de kartonnen verjaardagsbordjes gekocht en deze op haar deur (en in de gang) geplakt. Echt een groot succes!

Het lakentje kost trouwens maar 13 euro. Met deze stof kun je ook een kussen maken of een randje op een gordijn.

4. adi

adi Niet meer actief

Dames bedankt voor alle leuke ideeën. Vooral voor zee-spullen en waar te halen. Ik heb al een lijstje gemaakt.

Voor de meiden zal ik me ook verdiepen in PiP. Even goed kijken en vergelijken.

Wat een leuke foto's heb ik voorbij zien komen. Super voor de inspiratie. Ik zal inderdaad ook even op de MP kijken.

Bedankt allemaal!

5. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

krijgen we het resultaat over een tijdje te zien? ik ben heel benieuwd wat je allemaal gaat doen!

6. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    in mijn fotoalbum kun je een aantal foto's zien van ons meisje haar slaapkamer, de babykamer is nu voor haar te verwachten broertje

Deel Deze Pagina