boehoehoehoe, weer niet gelukt! Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden...nu bij ronde 8 en weer geen zwangerschap... vrijdag ongi geworden. Vorige week zondag al een 'vage' bloeding gehad, dus ik hoopte al op een eventuele innesteling, maar het mocht niet zo zijn. Ben echt zo verdrietig geweest! Heb echt heel hard zitten huilen op de bank Waar je hoopt op een positieve test, krijg je een lamlendig lijf en een verschrikkelijk humeur...Toch kijk ik nu alweer uit naar de volgende klusperiode. Heb voor mijn verjaardag (de 29e) sterke snelle zwemmers aan mijn vriendje gevraagd . Het is soms moeilijk om erin te blijven geloven en erop te vertrouwen dat ook voor ons deze droom ooit uit zal komen...zucht... Op naar de volgende ronde! groetjes Daan
shit shit shit......*bos slaat een arm om je heen* huil het er maar lekker uit misschien lucht het op.... ik duim voor je dat de volgende ronde geluk brengt...
He meis wat ontzettend balen! En idd je de hormonen tijdens je ongi helpen ook niet echt mee op zo'n moment Sterkte en heel veel succes in de volgende ronde, hopelijk mag je volgende maand ipc een topic met de titel SNIK, een topic met de titel HOERA openen!
Echt balen, vriendin van mij is 9 maanden bezig geweest en het lukte maar niet, ze had ook zo'n emotionele bui als jou en had zo iets van ik wordt nooit mama. De volgende maand even een stapje terug genomen, even tot haar zelf komen en er niet "bewust" mee bezig geweest en wat denk je, ZWANGER! Heeft nu een wolk van een dochter! Misschien ook wel bij jou! Toi toi toi groetjes mau
Hoi danielle, wat vervelend voor je,ik had nooit gedacht dat het zo'n impact zou hebben op mij doen en laten,maar een negatieve test in handen houden isecht verschrikkelijk. Succs met de volgende ronde,en er komt een dag .... liefs melissa
Het is inderdaad heel vervelend als de test negatief is. Ik wordt er ook down van Hopelijk is het de volgende ronde raak voor jullie. Groetjes Ine
Kan me voorstellen hoe je je voelt....ik heb me ook heel vaak zo gevoeld. Elke maand was het weer spannend en dan volgde toch een teleurstelling. En net toen ik eens een keer geen hoop had...bleek ik zwanger te zijn. Het komt allemaal goed!
Ah meid wat klote zeg! Heel veel sterkte en heeeel veel suc6 voor deze ronde, dat deze het maar mag worden! Zal ff hcg voor je strooien: ******************************************** ******************************************** ********************************************
Pfff, het is ook elke maand weer zo'n deceptie als het niet zo mag zijn. Dus kan me je gevoel wel voorstellen. Ik zit nu zelf in ronde 7, vind dat ik zelf helemaal niet mag klagen, maar toch stiekum, moet ik toch wel weer even slikken dan. Heel veel sterkte in je volgende ronde gewenst. Knuffel.
Hi Danielle, Nooit gedacht dat dit zo heftig zou voelen steeds. Wij zijn (nog maar) 4 rondes bezig maar gisteren, een dag voor mijn NOD... Heb vanaf dag 1 een perfecte cyclus en aan het klussen ligt t niet bij ons.. er wordt weleens gezegd dat je het beinvloed door er teveel mee bezig te zijn maar hoe kan je er in godsnaam weinig mee bezig zijn? Heel veel sterkte met de volgende ronde meis! X
Ik werd er 2 jaar lang gek van om steeds teleurgesteld te worden. Omdat het zo aan mij vrat, dat ik er zelfs voor in therapie ging, heb ik de knop omgedraaid. We zouden lekker op vakantie gaan en het even met rust laten. geen stress..... Met die wetenschap een reis geboekt naar Zuid-Amerika. Net voor de heenreis was ik overtijd! De hele vakantie heb ik alleen maar kunnen spugen, wat een vakantie from hell was dat. Maar wat was ik gelukkig om zwanger te zijn! Ik denk echt dat ik zwanger ben geraakt omdat we niet meer geforceerd gingen klussen. De seks was gewoon niet leuk meer, maar gepland. Dus houd hoop, laat het even rust. Doe leuke dingen met zijn 2 en zie wat er kan gebeuren! Je relatie moet er niet aan kapot gaan! Knuffel, Ellen (en zie was uiteindelijk mijn resultaat was )