Hallo, 2 maanden terug ben k gestopt met de pil. Ik ben kleine maand terug licht bloed verloren. Het was anders dan andere menstruaties. Vanaf toen ben k vreselijk misselijk, ondertussen bijna 4 weken lang misselijk en duizelig. Ik denk zelf dat het door ontpillen komt, maar het voelt zo raar aan. Iemand tips hoe ik hiermee overwg kan gaan? ALvast super bedankt!!! Helma
Het bloed wat je verloren bent heet onttrekkingsbloed, vanwege het stoppen met de pil. Ik hoop dat je cyclus weer snel op orde komt, mocht dit niet het geval zijn kan je altijd naar de huisarts gaan. Hier heb je bepaalde medicijnen voor, als je menstruatie bijv. helemaal wegblijft kan je dit laten opwekken door medicijnen. Ik heb ook 2 maanden last gehad van deze klachten, en het lijkt zelfs gewoon op zwangerschapssymptomen. Zelf heb ik me erdoorheen geslagen door het wat rustiger aan te doen, en zorgen dat ik altijd de mogelijkheid had om eventjes te gaan liggen in de bank als het echt niet meer ging. Ik hoop voor je dat het snel weggaat, want het is erg vervelend om dit te hebben in je dagelijkse leven.