Ziet iemand iets ? bezig voor de eerste maar het wil nog niet echt lukken. iemand nog tips bijvoorbeeld vitamine of iets?
Ik zie niks. Maar vind hem ook gelig ogen. Hoelang zijn jullie al bezig voor een kindje? Ik heb niet echt tips. Er zijn natuurlijk allerlei tips op internet te vinden erover maar of het echt helpt geen idee. Je zou eens granaatappelsap kunnen proberen na de eisprong. Zou het innestelen kunnen bevorderen maar geen idee of het ook echt zo is.
Inderdaad, hoelang zijn jullie bezig. Hielang zijn al je cycli geweest? Je zou kunnen temperaturen of ovulatietesten gebruiken om je ei op te speuren zodat je weet dat je goed zit met de sex. Verder gewoon gezond leven en als de tijd rijp is zal het vast gaan gebeuren
Half jaar? Gisteren zei je ruim 3 jaar bezig (zag ik in je geschiedenis). Als jullie een half jaar bezig zijn dan gewoon doirgaan zoals jullie doen. Om de dag sex zodat je je ei niet mist. Gemiddeld raken de meeste paren binnen een jaar zwanger. Mochten jullie al echt 3 jaar bezig zijn dan zou ik even langs de huisarts gaan om eea uit te laten zoeken.
Gister ruim drie jaar, dag ervoor 2,5 jaar en nu een half jaar? Anyway, ik zie niks op je test helaas. Hopelijk ben je gauw zwanger
echt heb ik 3 jaar neer gezet haha wat dom met me ex was ik 2 en een half jaar bezig en nu met mijn nieuwe vriend ben ik half jaar bezig sorry sorry sorry foutje jullie hoeven niet gelijk zo bot te reageren iedereen maakt fouten hoor
22 en 3 jaar en 2.5 jaar bezig voor een kindje en nu al een half jaar terwijl je spiraal er krap 4 maanden uit is? Tips? Geduld hebben. En nee niks te zien.
Ze vraagt om tips... Vervelend dat je dan zulke reacties krijgt. Ovulatietesten, temperaturen, granaatappelsap, tarwekiemolie, acupunctuur, stoppen met roken en drinken en gezond eten. Positieve mindset helpt ook en als je wel 3 jaar bezig bent even langs de dokter want dan is er iets niet goed.... Succes
Een goed en correct advies gaat samen met een correct en eerlijk verhaal in mijn ogen. Maar meningen daarover verschillen uiteraard. Ik snap die reacties dus wel.
ik heb het toch al gezegd, ik met me ex 2 en een half jaar bezig was en nu met mijn nieuwe vriend ben ik half jaar bezig, en ik ben 25 waar maken mensen zich druk om jeetje mina ... nog even en ik ben weg hier
Als je 3 jaar bezig bent om zwanger te worden (in jouw geval met 2 man in verschillende jaren maar dat boeit niet) zou ik naar de ha gaan en vragen voor een verwijzing naar de gyn. 3 jaar is lang en als het met 2 mannen niet lukt kan er iets mis zijn met jou of met je cyclus. Hoe is je cyclus? Succes...ik zie trouwens niks, sorry
Niet doen joh Sabine. Maar wel even je NOD afwachten en dan opnieuw testen als je nog niet ongesteld bent geworden.....: