Hoi, Ik hoop dat jullie iets uit mijn kaartje kunnen halen... Aangezien ik een vreselijke controle freak ben ben ik vanaf de eerste cyclus na pilstop meteen gaan temperaturen. Mijn basale temp is vrij hoog maar kan altijd goed zien wanneer mijn eisprong geweest is. Tenminste, bij de eerste 2 cyclussen. Voor mijn eisprong is mijn temp onder 37 graden en erna boven de 37, tot mijn menstruatie dan zakt ie weer. Nu heb ik deze maand wel een hele rare temp. Zowieso schommelt hij altijd best wel vind ik. Maar nu... Tijdens mijn menstrautie bleef hij al een hele tijd hoog, zakte op een gegeven moment (dag 7) wel weer en er is ook op dag 8 een dip geweest. maar volgens mij was dat niet mijn eisprong. Afgelopen week denk ik mij ei gehad te hebben. ik had veel vruchtbaar slijm (rekbaar en eiwitachtig) en vanaf woendag niet meer. Sinds gister is mijn temp echt omhoog gegaan zoals je ziet op mijn kaartje. Maar daarvoor was hij niet erg laag (2 dagen voor temp stijging 36.9). wat was die dip en heb ik nu wel mijn eisprong gehad? FF geeft aan hem nog niet gevonden te hebben?? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Groetjes 2d295d Ovulation Charts
ik denk indd ook dat je je eitje nu 2 dagen geleden is geweest.. je temp is sinds doen echt mooi gestegen. die dip op dag 8 ja ik weet het ook niet.. ik heb vorige ronde ook een paar keer een dip gehad maar er kwam geen eisprong. denk dat je er niet te veel bij na moet denken. wat doet FF als je voor morgen en overmorgen ook nog een hoge temp invult? geeft die dan een kruis aan? want FF geeft pas na 3 opvolgende dagen een stijgen een kruis aan. Liefs xx
Hoi Marijee, Ik heb inderdaad eens de volgende 2 dagen ook een hoge temp ingevuld (had dat nog niet eens bedacht..) en dan geeft hij inderdaad aan dat de eisprong op dag 18 is geweest.. Dus daar ga ik maar vanuit voorlopig... Hihi wil altijd alles zo goed onder controle houden, maar ja, soms gaat dat niet en dat is voor mij een beetje lastig... Thanx in ieder geval voor je hulp!! Groetjes!
Ik ben het met marijee eens, je moet voor de komende dagen ook een paar hoge temperaturen invullen dat deed ik ook altijd dan geeft hij wel een kruis aan. En voor je eisprong hoef je niet altijd een dipje te hebben, dat had ik ook niet maar wel mijn eisprong gehad.
hopelijk hebben jullie goed geklust rond de 18e dag ik wil ook altijd controle hebben en weten hoe het nu gaat lopen. mijn cyclus word steeds langer en langer waardoor ik dus heel moeilijk steeds me ei kon vinden.. deze keer was die eindelijk op dag 40! dus ik snap je gevoel heel goed dat je wil weten waar je aan toe bent
Hoi, Thanx! Ja, goed geklust ja.... Nu maar afwachten... Ja, vervelend is dat, als je cylcus zo lang is hoor! en dan weet je nooit wanneer je nou je eisprong moet gaan verwachten. Ik heb een erg onregelmatige cyclus, altijd al gehad (daarom ging ik destijds ook aan de pil) dus het is elke maand weer afwachten en goed de symptomen van je lijf in de gaten houden maar soms houdt die je ook zo voor de gek.. Afwachten dus voor ons beide he.. Succes!!!!!!!! Groetjes!
het blijft indd maar afwachten.. je moet niets anders doen in het hele zwanger worden gebeuren eerst wachten op je ei.. daarna afwachten of je zwanger bent.. zo niet dan gaat het gewoon weer opnieuw en ben je wel zwanger dan afwachten of het goed gaat en het gezond is.. daarna afwachten hoe de bevalling zal gaan en waneer dat gaat gebeuren en ga zo maar door ik ben gelukkig deze week doorgestuurd naar de gyn omdat me cyclussen belachelijk lang worden. wij zijn nu 6 maanden bezig voor een 2e wonder en ben pas 3 keer ongesteld geweest. Liefs xx
Wachten op een wonder inderdaad. Bestaat het hele leven daar niet uit? Jouw cycli zijn inderdaad wel erg lang! Goed dat je doorgestuurd bent naar de gynacoloog! Ik hoop voor jullie dat hij / zij jullie meer duidelijkheid kan geven! had je voor je eerste zwangerschap ook zulke lange cycli?? X
ja indd het hele leven bestaat er wel uit. nee ik heb eigelijk altijd gemiddeld een cyclus van 32 dagen gehad.. ook na de bevalling weer een mooie cyclus van 32 dagen. de mirena spiraal heeft het allemaal in de war geschopt.