Ik kom er echt niet uit gewoon een ramp haha... wat vinden jullie van naima, kayhlen(keelen)... miss iemand nog suggesties... doei
ja ik heb het zelfde probleem... Bij ons hebben ze gezegd dat het een jongetje word maar iets in mij zegt dat we toch voor de zekerheid een meisjes naam moeten verzinnen maar we komen er niet uit... Kaylen vind ik een mooie naam... Wat vind je van : Kayleigh ( keelie ) of Noa of Luna Of Nora ?
noa helemaal geweldig! vind ik een erg mooie naam. naima vind ik ook erg mooi die andere naam niet kayhlen als je dat uitspreekt als keelen.
Naima vind ik ook wel mooi, kayhlen lijkt zo ingewikkeld, dan zal ze het altijd moeten blijven spellen, ik zou dan sowieso die h eruit laten. Mmm, klinkt eigenlijk ook best wel als een jongensnaam. Maarja, ik moet niet zeuren, heb zelf ook een jongensnaam Kijk anders ook eens in een namenwoordenboek, misschien vind je wel een mooie naam als je de betekenis weet.
Isis, Natasha, Saskia, Irene, Lisa. Dit vind ik zelf wel leuke meisjesnamen. Ik hou van een meisjesnaam waar een S in zit. Groetjes Miep
meiden namen vind ik zowiezo veel moeilijker, wij hebben het er wel eens over en dan jongens namen ten overvloed maar meiden.. ik lees deze topics aandachtig mee.
je spreekt het uit als na-iema mijn man is er alleen niet zo weg van. past deze naam wel bij een blank kindje? bedankt voor jullie reacties alvast!
Wel grappig als ik dit lees, want wij hebben het probleem juist andersom. Meisjesnamen zat. Ik heb er vier op voorraad maar jongensnamen blijft lastig voor ons dan...
Ik moet gelijk denken aan America's next top model. Het kan wel voor een blank kindje, maar ik vind het wel iets 'exotisch' hebben.
Klinkt inderdaad wel exotisch, maar blijft een mooie naam, maar als je man t niks vindt zal ik toch gaan nadenken over een andere naam, je moet het natuurlijk wel allebei met veel plezier de rest van je leven kunnen zeggen.