Mijn oude camera is kapot gevallen, dit was een sony cybershot Nu heb ik hiervoor ook een Canon gehad en die beviel me eigenlijk beter dan de Sony Nu heb ik zitten zoeken en ben ik op de canon powershot SX 200 uitgekomen. Heeft iemand deze, en wat zijn de ervaringen?
hier nu een jaar een canon powershot sx (weet niet hoeveel, maar wel sx). erg tevreden over! zeer gebruiksvriendelijke camera, en tot nu toe zijn alle foto's die we ermee gemaakt hebben mooi geworden. hij vreet wel batterijen als je de zoomfunctie veel gebruikt.
Ik heb ook een tijdje getwijfeld tussen de Canon SX 200 en de Panasonic Lumix DMC-TZ7 (EUR 259,-) en heb uiteindelijk de Panasonic gekocht. Dit omdat alle reviews en tests op het internet toch duidelijk in het voordeel van de Panasonic waren. Ik moet zeggen het dingetje maakt prima foto's en filmpjes en ik heb hem altijd in mijn tas zitten. Kwaliteit is natuurlijk niet te vergelijken met een spiegelreflex maar ik heb geen zin om altijd met mijn Nikon D90 te gaan zeulen. Kortom, als ik jou was zou ik voor de Panasonic gaan!
Ik heb ook een Panasonic Lumix, deze heeft een Leica lens... is beter dan de canon powershot, echt heel erg mooie kwaliteit. Ik zou ook voor de Panasonic gaan!