Ik heb ook gestemt!!!! KUNNEN WE NIET MET ZIJN ALLEEN EEN BLOG MAKEN OP ONZE EIGEN WEB-PAGINA??? BIJV. HYVES??? ZODAT ER VELEN ZIJN DIE STEMMEN????
Dat is een heel goed idee! ik heb ook al iedereen van mijn hyves een berichtje gestuurd. Ik ken deze mensen natuurlijk ook persoonlijk. Maar als meer mensen de link zouden willen verspreiden zou dat super zijn!
toevallig heb ik laatst ook een aantal keren gestemd voor een ziek jongetje en zijn wens is uitgekomen! Zijn wens gaat maandag in vervulling met dank aan VGZ Natuurlijk stem ik ook voor jouw vrienden! Je kunt elke dag opnieuw stemmen.
wat voor een auto hebben ze nodig dan? misschien heeft mijn man nog wat staan voor een klein prijsje...
ik zou alleen de wens wat duidelijker omschrijven, zo zien mensen niet waar het daadwerkelijk om gaat.
Het gaat om een autotje waar achterin een electrische rolstoel kan. Ze hadden een (weet niet hoe dat heet) soort caddy is het volgens mij. Door middel rijplanken kon haar rolstoel er achterin gereden worden en binnenin worden vastgezet. Zo'n auto zouden zij nu weer nodig hebben, maar zij leven heel erg krap en dus zij kunnen dus niet sparen oid voor een auto. Iemand anders heeft voor haar de wens aangemaakt en mij de link gegeven. Helaas kan ik dus de wens niet wijzigen want het is inderdaad heel krapjes omschreven.
zo hopelijk lukt het op deze manier ! Heb thuis een gelijkaardige situatie, dus kan er heel goed inkomen dat dit probleem knap vervelend is voor hun.