Help mij van de zenuwen af tips?

Discussion in 'De lounge' started by Tweekids, Jun 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Morgen ga ik voor het eerst vliegen...
    En ik slaap al dagen slecht.
    Ben op van de zenuwen iemand tips?

2. Veertje87

Veertje87 Bekend lid

Jan 16, 2013
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    De kans dat je overlijd in een Auto ongeluk dan in een Vliegtuigongeluk! Of überhaupt krijgt!

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Haha dat helpt niet..

4. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Misschien dat je een rustgevend medicijn had kunnen halen via de huisarts. Ach vliegen is absoluut niet eng, ik vind het zelf voortaan best leuk. Maar kan je gevoel begrijpen, dat had ik de eerste keren ook. Zorg dat je voldoende afleiding heb, boeken enz kun je jezelf daarop proberen te richten! In ieder geval een fijne vakantie (neem aan dat je daarom gaat vliegen :))

5. mgeul84

mgeul84 Bekend lid

Aug 17, 2012
    790
    116
    43
    Denk inderdaad dat de opmerking van Veertje87 niet echt helpt als je al zenuwachtig bent!
    Probeer wat afleiding te zoeken; lezen, spelletjes spelen op pc o.i.d., lekker in bad/douchen. En in het vliegtuig niet teveel nadenken!
    Veel plezier op vakantie :)

6. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

Mar 23, 2007
    1,783
    0
    0
    Nervovit - Bional
    Misschien helpt dit je.
    Het is een natuurlijk product en het laat je je wat rustiger voelen, en niet suf.
    Ik hoop voor je dat het heel erg mee gaat vallen!

7. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Helaas gaat ontspanning niet echt aangezien Sylvano mee gaat haha

8. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Helaas vliegen we morgenochtend al dus geen tijd om het te kopen, misschien op schiphol te koop?

9. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Ow ja had ff niet verder gekeken, dan word lezen enz lastig. Denk wel dat je met een kleine bij je weinig tijd hebt om je heel druk te maken. Meestal zijn er op het vliegveld wel winkeltjes dus zou je wel wat kunnen kopen alleen heb je bij homeopathische middelen meestal een soort spiegel nodig, ofwel je moet ze al wat eerder gaan nemen willen ze werken.

10. mamaK79

mamaK79 Actief lid

Feb 15, 2012
    394
    8
    18
    Belgisch Nederland
    Het over je heen laten komen, mijn eerste keer was 14jaar geleden en ik heb genoten nog steeds krijg ik een geweldig gevoel bij het opstijgen.. je gaat een heerlijke vakantie tegemoet en ik vind dat zodra je op schiphol ben de vakantiesfeer er ook is en de angst weg. Veel plezier

11. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Neem zowieso voor jezelf snoepjes mee, denk dat sylvano daar te jong voor is? En voor hem oordoppen?

Maak je niet te druk, je gaat lekker op vakantie en daar moet je van gaan genieten! Lekker douchen, en gaan slapen:)

12. lin80

lin80 Fanatiek lid

Apr 7, 2008
    2,798
    1
    0
    laat het idd lekker over je heen komen en probeer ervan te genieten. Ik heb zelf toen ook enorm opgekeken tegen het vliegen, maar ik vond het heerlijk. En dat terwijl ik last heb van hoogtevrees en mijn oren. Het leek me dus echt verschrikkelijk, maar ik vond het geweldig.

13. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,866
    15
    38
    Hou in gedachte voor waar je het voor doet. Je ogen dicht doen en je gezin lekker aan het zwembad zien liggen, de zon, een slapende sylvano onder de parasol en het zwemmen met sylvano! En geen ja maar of wat als vragen, die gelijk afkappen! Fijne vakantie

14. Zonnebloem25

Zonnebloem25 Actief lid

May 18, 2012
    431
    0
    0
    Let op je ademhaling.
    Rustig door je neus in en langzaam uitblazen via je mond.

Verder proberen wat afleiding te zoeken en daarbij zijn zenuwen voor een eerste keer vliegen heel normaal.
    Komt wel goed en lekker genieten!

15. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

Nov 28, 2010
    3,509
    295
    83
    Juist met een kind vliegt de tijd voorbij!
    Vergeet geen fles voor landen en stijgen en geef deze pas als je de eerste druk op je oren voelt. Die fles is anders al leeg als je goed en wel in de lucht zit.

Share This Page