hoi hoi, Ik heb al weken bekkenklachten, maar met fysio en voorzichtig doen ging het prima. mijn werk was zwaar (veel lopen en staan) maar het ging. ik werk ook maar 3 dagen dus dat scheelt. maar sinds een paar dagen is het compleet anders. de pijn is zoveel erger geworden, ik heb pijn in mijn billen erbij, en als ik sta voelt het letterlijk alsof mijn bekken uit elkaar gerukt wordt. ook heb ik sinds kort pijn in mijn onderrug erbij. nu vraag ik me af, mijn baby lag van de week al zo laag bij de vlos, kan het zijn dat hij al een beetje aan het indalen is? het zou wel verklaren waarom nu de pijn ineens zoveel heviger is, terwijl ik het daarvoor onder controle had. ik ga morgen in ieder geval met mijn manager overleggen of ze geen vervangend werk hebben, want ik red het niet meer. baal enorm want thuiszitten wil ik niet en ik hou echt niet van ziekmelden! (ben de hele zw.schap nog niet ziek geweest) ik zou trouwens al wel 6 weken vantevoren met verlof gaan, dus dat scheelt. groetjes Marieke
Tsja, het zou in ieder geval kunnen dat je baby zich lekker aan het wroeten is daar beneden. Indalen kan volgens mij rond de 30 weken al wel, maar de kans is dan nog wel aanwezig dat de baby er net zo gemakkelijk weer 'uitdaalt' Goed op jezelf letten en wat het ook is, als je niet kunt werken is gewoon zwanger zijn ook een goede reden!
ik ben nog niet zo ver maar ik heb nu al 3de week geen fysio meer, maar zij heeft mij wel aangegeven dat vanaf ongeveer week 29 de baby gaat indalen en mijn klachten weer extra aangewakkert worden dus dan moet ik weer terug. dus het zal heel goed kunnen hoor
Mijn baby ligt ook al een poos laag met het hoofdje, voor echt indalen lijkt het me nog wel een beetje vroeg. Maar misschien dat het toch wel iets verder zakt nu en je bekken toch wat weker aan het worden is door alle hormonen en dat dat de pijn geeft